zondag 25 juli 2010

About Madam Lotte..

Ik vind het zelf altijd erg leuk om te weten wie er nou achter een site zit, daarom laat ik jullie in deze blog wat meer over mezelf zien.
Deze beauty girl is dol op haar familie, vriendje, paardje en doggie! Vandaar dat ik daar wat fotootjes van wil showen.


Op de eerste foto sta ik zelf, deze foto maakte ik toen ik een look voor de site ging maken. Deze look krijgen jullie nog te goed van mij. Op de foto draag ik ook een nieuw gestreept topje en vestje van de Zara, deze kocht ik donderdag toen ik ging shoppen in Groningen. Ik ben er erg blij mee :)
Op de foto daar naast sta ik samen met mijn zusje Vera, ze is 16 jaar. De foto is ongeveer 2 jaar geleden genomen tijdens een make-over die ik gewonnen had bij een kleding winkel.
Verder zie je een foto van mijn vriend Jan-willem. We hebben nu al langer dan 3 jaar verkering en zijn dol gelukkig met elkaar, wanneer ik mijn studie heb afgerond zijn we zeker van plan samen in een huisje te wonen.
Naast deze foto zie je een foto van Kyra, mijn favoriete paardje! Ze is echt mijn topper, mijn lieverd. Ik reed haar eerst voor haar oorspronkelijke eigenaar, maar uiteindelijk werd ze verkocht aan de manege. Nu rij ik haar nog wekelijks en ze is heel bijzonder voor me.
En helemaal onder aan zie je mijn hond genaamd Bengel. Hij is 1,5 jaar en hij woont nu bijna een jaar bij ons. We hebben hem bij mensen vandaan gehaald, waar hij in een klein flatje woonde, hij had het daar niet naar zijn zin. Toen hij bij ons kwam, was hij erg vrolijk en af en toe ondeugend. Vandaar de naam Bengel. Het is echt een knuffel beest en zou geen vliegje kwaad doen. (nou, behalve de vliegen die om zijn oren zoemen, daar hapt 'ie nog wel eens naar) Verder is hij dol op tv kijken en al helemaal op Dora, zoals je ziet.

Ook heb ik de dingen waar ik van hou op een rijtje gezet en ook de dingen waar ik wat minder van hou..

Madam Lotte likes:
My boyfriend: Jan-willem, familie, paardrijden, op vakantie gaan naar Texel, knol skeuren op het strand, shoppen of course, uren achter elkaar tutten met mijn beauty spulletjes, werken aan MadamLotte.blogspot.com, Twitter, mijn lieve vriendinnetjes, beauty site's bezoeken, Ben&Jerry ijs, rode roosjes, uitslapen, geld uitgeven, Bengel (m'n hondje), de kleur roze, mooie pumps (jammer genoeg heb ik maat 35 en zijn pumps moeilijk te vinden) Ugg's, shoarma (behalve de knoflook geur die je er van krijgt), Gooische vrouwen.

Madam Lotte don't likes:
Stink voeten, kikkers, olijven, mijn wekker, een lege bank rekening, slippers met sokken, meiden met ordinair veel make-up, muggen, bloed (als ik maar een druppeltje bloed zie, word ik al misselijk), mensen die zich zelf beter vinden dan een ander, Teleshopping programma's, dieren mishandeling.

Hopelijk hebben jullie me nu weer een beetje beter leren kennen. Tot slot mijn favoriete uitspraak..

I believe that happy girls, are the prettiest girls! - Audrey Hepburn

Liefs, Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.