dinsdag 20 juli 2010

Cupcake liefde.

Cupcakejes zijn helemaal hot. Lily's cupcakes heeft de trend hier in Nederland gezet, ze hebben een eigen site en verkopen daar hun overheerlijke cupcakes! www.lilyscupcakes.nl
Een tijdje geleden onthulde Lily's cupcakes hun cupcake recept op Girlscene, ook gaven ze het recept van een overheerlijke topping. Deze topping heb ik gebruikt op mijn eigen cupcakes en eerlijk waar, ze waren goddelijk!

Ik had vanmiddag ineens zin om cupcake's te bakken. Ik ging naar de winkel en kocht een pak cake mix (sorry ik ben te lui om ze helemaal zelf te bakken, haha) en ik ging aan de slag.

De cakemix was erg makkelijk om klaar te maken. Ik moest alleen 200 gram boter en 4 eieren aan de cakemix toevoegen en klaar is kees! uuh Lotte :)In 15 minuutjes waren de cakejes goudbruin gebakken in een voorverwarmde oven van 190 graden.Ik liet ze eventjes afkoelen en toen begon ik aan die overheerlijke topping van Lily's cupcake..Hiervoer moest ik 250 gram boter mixen met 4 eetlepeltjes koek & speculaaskruiden, vanille poeder en 500 gram poedersuiker. (dit zijn serieus 2 pakken poedersuiker! Hallo, welkom calorieBOM)Ik moest mixen tot dat ik een dik goedje overhield, dit stopte ik in een spuitzak en bracht dit op de cupcakjes aan. Ik maakte ze af met wat gesuikerde hartjes en tadaaĆ”!
Ik vind ze erg goed gelukt en ze waren verukkelijk :), zeker voor herhaling vatbaar.

Jullie moeten ze zeker eens proberen en laat dan even weten hoe ze smaakten.
Keep calm and have a cupcake!



Liefs, Lotte

4 opmerkingen:

  1. ooooooh dat zien er heerlijke cupcakes uit! Ik wil er al een tijdje ook maken. Hopelijk komt het er morgen van:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er overheerlijk uit.
    Deze ga ik ook zeker in mijn vakantie maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kan je ook koek&speculaaskruiden kopen in maart?
    want ik wil ze vandaag gaan maken :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.