woensdag 21 juli 2010

Rituals T'ai Chi doucheschuim en Mei Dao bodycrème

De T'ai Chi doucheschuim en Mei Dao bodycrème van Rituals kreeg ik van mijn vriend toen ik geslaagd was voor mijn diploma. Hier was ik erg blij mee, want ik hou van de producten van Rituals.
Ik gebruik beide producten met veel plezier en ik kan ze jullie zeker aanraden.

De T'ai Chi doucheschuim.
Deze doucheschuim komt uit de relaxing Rituals collectie. Hij bestaat uit heerlijke rustgevende geuren. De doucheschuim bestaat uit organische ingrediënten, namelijk witte lotus en groene thee. De geuren zijn echt over heerlijk!
Wanneer je een beetje van de gel op je handen doet, lijkt het ook echt op een gel. Maar wanneer er water bij komt en je wrijft er mee tussen je handen, wordt het één grote dot schuim. (Denk aan de schuim die je in je haren doet, dit zie je op de rechter foto boven aan). Je hebt maar een klein beetje van de gel nodig, want wanneer je in je handen wrijft wordt het ineens heel veel, dit is dan ook genoeg voor je hele lichaam. Tijdens het wassen komt er een heerlijke lucht vrij, echt een erg rust gevend geurtje. De groene thee komt hierbij goed naar voren. Verder voelt de schuim heerlijk zacht aan, het geeft je een zacht huidje. Hmm..
De T'ai Chi doucheschuim kost €7,50 en is te koop bij de Rituals shop.


De Mei Dao body crème.
De Mei Dao body crème is vrij romig van structuur en dit brengt lekker aan. De body crème kun je over je hele lichaam gebruiken, op droge plekjes, maar ook gewoon om je lekker in te smeren. De body crème trekt vrij snel in de huid en dit vind ik zelf wel prettig, je krijgt er geen vette huid van. Na het insmeren van de body crème voelt je huid heerlijk zacht aan. Ik zelf gebruik hem altijd na het douchen. De geur is ook prettig, je ruikt een zacht lotus geurtje, de geur is niet té aanwezig. Op de rechter foto onder aan zie je de Mei Dao body crème.
De Mei Dao body crème kost €14,90 en is te koop bij de Rituals shop


Liefs, Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.