vrijdag 30 juli 2010

Douglas nagellakjes


Gister liep ik even de Douglas binnen, om te kijken of er nog lekkere luchtjes in de aanbieding waren. Ik kwam ook even in de buurt van een rek met nagellakjes en ik ging ze even goed bekijken. Op dat moment kwam er een verkoopster naar me toe en liet me een bak met nagellakjes zien. Deze lakjes waren maar €0,99 vertelde ze mij. Ik dacht dat ik het verkeerd gehoord had, maar ze bleken echt zo goedkoop te zijn.

Ik begon serieus te graaien in die bakken (oke, een beetje overdreven, want ik stond er alleen..) maar goed, ik heb er 4 prachtige kleurtjes uit kunnen halen. Ik stond bij de kassa en moest dus echt maar €3,95 betalen, voor 4 lakjes!
Ik was natuurlijk razend benieuwd, want dames €0,99 voor een lakje? Dat kan toch niet veel zijn?
Ik heb ze thuis al een beetje uit getest en ik kan jullie vast verstellen dat de kleuren echt prachtig zijn. In elke kleur zit een parelmoer glans, echt super mooi. Maar de lak zelf is verschrikkelijk, zulke dunne/waterachtige lakjes heb ik nog nooit gehad. Je moet zeker 3 laagjes lakken, voordat hij dekt. Maar als hij eenmaal goed zit, is 'ie prachtig. De kleuren zijn echt heel mooi, vooral de meest rechtse op de foto!
Ze hadden nog veel meer kleurtjes, dus ga zeker even gluren bij een Douglas bij jou in de buurt.

Sorry lady's dat ik geen foto's van mijn eigen nagels heb. Ze zijn op dit moment verschrikkelijk kort, lelijk en ik heb velletjes rond m'n nagels. Ik vond ze op dit moment niet vertoonbaar ;)

Liefs, Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.