vrijdag 30 juli 2010

Follow Madam Lotte on BLOGLOVIN'

Ik ben sinds een paar dagen lid van Bloglovin', bij Bloglovin' kun je andere blog's volgen via één site. Je ziet in één oogopslag alle nieuwe artikels van jouw favoriete blog's. Op deze manier kun je snel en gemakkelijk zien of er nieuwe update's zijn! Super handig toch? Ik heb zelf ook een aantal blog's bij bloglovin, die ik zelf volg.
Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden als jullie mij gaan volgen via Bloglovin' ! Dit kun je doen door op de volgende icoontjes te klikken, rechts naast mijn artikels.

Voorbeeld van de icoontjes:

Of klik op deze link:
MadamLotte on Bloglovin'

Ik update elke dag een artikel, meestal 2! (zoals jullie wel gemerkt hebben) Hier werk ik met veel plezier aan en hier gaat ook ontzettend veel tijd in zitten. Het enige wat ik aan jullie vraag, is om dus lid te worden van Bloglovin'. Je moet je wel even aanmelden daar, maar dat gaat heel gemakkelijk. :)

Liefs, Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.