dinsdag 27 juli 2010

H&M nagellakjes.

Deze prachtige nagellakjes kocht ik vorige week bij de H&M. Serena van Beautylab is ook een fan van de H&M nagellakjes, ze schreef er over op haar site en ik dacht "Ik moet er ook een paar hebben!". Ik ben heel blij met de lakjes, want de kwaliteit is erg goed. Ze hebben ook hele mooie cream kleurtjes and I like that! Mijn favoriet van deze lakjes is de mint kleurige lak (links op de foto).
Ik heb de lakjes voor jullie uitgeprobeerd en ik ben super tevreden!

Bella's Choice.
Bella's Choice is het mint kleurige lakje van de H&M en dit is zeker weten mijn favoriet. Dit mint kleurtje staat erg mooi op mijn nagels en ik wil er echt de hele tijd naar kijken. Ik vind deze kleur zelfs mooier dan de Sold out forever van Catrice. De kleur is echt heel mooi mint en staat heel fris op mijn nagels.(op de foto lijkt hij misschien meer blauw, maar in het echt is het meer een mint kleurtje) Ik vind dat dit lakje prima lakt, in 2 laagjes denkt hij precies goed. In combinatie met een basecoat en topcoat, blijft hij erg lang zitten. Echt waar meiden, hij is echt prachtig :). Hij kost €3,95

Dust & Diamonds.
Dust & Diamonds is een zacht bruin nagellakje. Het is een mooi nude nagellakje en perfect voor dagen dat je nagels niet zo hoeven op te vallen. Ik vind knal kleurtjes erg leuk, maar soms heb ik er gewoon even geen zin in en wil ik liever een wat rustiger kleurtje. Daar is deze lak perfect voor. Hij staat heel mooi op mijn nagels, heel rustig, maar toch verzorgd. Het is een crème lakje en hij dekt erg goed. Na 1 laagje was hij al bijna helemaal dekkend! Ik heb hem zelf wel in 2 laagjes gelakt, zodat hij langer blijft zitten en de kleur toch wat mooier over kwam. Ik ben heel tevreden met deze lak, hij erg mooi. Ook deze lak kost €3,95

Hello Kitty Pink.
Deze nagellak komt uit de Hello Kitty collectie van de H&M. Ze hadden 3 verschillende soorten, maar ik koos voor de donker roze kleur. Wat me gelijk opviel is de hoeveelheid die in dit flesje zit, wel 16 ml. Dat is erg veel voor een nagellak. Dit lakje staat heel lief en girly op mij nagels. Het is een donker roze kleur en hij is niet té knal. Dit Hello kitty lakje, dekt ook ongelofelijk goed, 1 laagje was echt genoeg. Ook dit is een crème lakje, yes I like crème kleurtjes. De prijs van dit lakje was echt heel laag, hij kost namelijk maar €2,95 en dat voor zoveel. Dit is gewoon een mooi roze nagellakje, hij staat heel lief en het is een prachtige kleur. Echt wat voor meisje-meisjes.

Worden jullie ook zo blij van deze nagellakjes?

Liefs, Lotte

2 opmerkingen:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.