zondag 25 juli 2010

H&M oversized shirt, top of flop?

Op H&M.com spotte ik dit oversized shirt. Hij viel me gelijk op door de mooie bewerkingen op de schouders. Ik vind hem zelf echt gaaf, maar ik vraag me af wat jullie van dit zwarte oversized shirt vinden. Worden jullie er blij van of niet? Is hij top of flop?

Oversized shirts zijn helemaal hot dit najaar, je hebt ze in allerlei verschillende kleuren en patronen. Streepjes heb ik al veel in mijn kast liggen, maar zo'n één als deze nog niet. Oversized shirts zijn ook ideaal voor meiden die geen maatje zero hebben, zoals ik ;). Ik word in ieder geval happy van dit kleding stuk en ik ga hem denk ik snel bestellen. Jammer dat we nog midden in de zomer zitten!

Ik heb even bedacht hoe dit shirt zelf zou combineren, ik denk dat ik de rest van de kleding vrij basic zou houden, zodat het shirt goed naar voren komt.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit item vinden, dus laat het me weten! Wanneer ik het shirt besteld heb, laat ik hem jullie natuurlijk zien.

Alle kleding stukken van dit artikel komen van de H&M.

Liefs, Lotte

2 opmerkingen:

  1. Dit shirt gaat nog wel, leuk met een riempje ofso.. maar je hebt bij de H&M ook van die hele wijde, heb ik van de week aangehad en ik voelde me net een schilder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeh super leuk shirt...
    Die moet ik ook maar snel gaan halen.
    Ik zou hem combineren met een mooie skinnyjeans wat bangles... en mooie pumps of sneakers!
    Maar mij lijkt het shirt zonder riempje juist erg leuk..
    Als je er een riempje bij gaat dragen is het idee er na mijn mening vanaf!
    Je blog staat iniedergeval bij me favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.