woensdag 21 juli 2010

Herfst collectie H&M.

Terwijl ik in mijn bikini in de achtertuin lag te zonnen, viel de najaars catalogus van de H&M bij ons op de deurmat. Voor mijn gevoel duurt de zomer nog wel even, maar toch had ik al wel zin om de nieuwe najaars collectie te gaan bewonderen.

En ik moet je zeggen het ziet er goed uit! De streepjes blijven we zien, oversized truien, poederkleurtjes, lange vesten en blazertjes. Ik kon mezelf nog net inhouden om niet wat te bestellen. Want ik vond het nog net iets te vroeg, ik ben nog niet eens op zomervakantie geweest. Haha
Wil je meer van de najaars collectie van H&M zien, check dan even de web-shop! www.hm.com


De prijzen:
Roze vestje €4,95. Schoenen €29,95. Gestreepte top €12,95. Broche €4,95. Ring €4,95. Oorhangers €2,95. Handschoenen €24,95. Blazer €29,95. Vest €29,95. Zwarte riem €14,95. Top/grijs €14,95. Jurk €34,95. Laarzen €39,95. Blauwe riem €9,95. Armband €9,95. Blauw jasje €29,95. Tas €19,95. Poncho €19,95. Trui €14,95


Liefs, Lotte

3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook al gekregen! Stonden zeker leuke dingen in! Leuk dat veel zo oversized is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zitten zeker leuke dingen tussen! Niet leuk voor de portomonee!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.