woensdag 28 juli 2010

Leuke kleding gespot!

Ik was vandaag even in de stad en daar ontdekte ik deze twee leuke fashion items. Over het shirt links, heb ik al een artikel geschreven. Ik was natuurlijk erg benieuwd en ik paste hem aan! Ik kan jullie vertellen, hij was TOP! Ik heb hem wel in een maat kleiner genomen, dan dat ik normaal zou doen. Dit vond ik iets mooier staan. Hij is oversized, maar niet té.

Hij staat echt heel leuk met een dun riempje om mijn taille. De mouwtjes zijn 3/4 en dat is precies goed, voor de dagen dat het iets minder warm is. Ik heb hem in het zwart genomen, omdat ik andere kleuren niet zo heel mooi vond staan. (oud roze en taupe) Dit short kost €19,95 een redelijk prijsje lijkt me. Ik zal nog een keer een foto plaatsen, waarop ik het shirt draag.

Het blazertjes (rechts op de foto) is ook ontzettend leuk! Alleen vond mijn portomonnee het niet goed, om hem te kopen :( Hij was geloof ik €39,95. Dus misschien volgende maand maar weer. Vooral de pofmouwtjes maken het blazertje apart, maar heel leuk!

Liefs, Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.