zaterdag 31 juli 2010

MAC pigment samples.

Vorige week bestelde ik op Snadra samples een aantal MAC pigment samples. Namelijk de Gold, Clear sky blue en French violet. Vandaag kwamen ze door de brievenbus en ik heb ze natuurlijk direct geswacht. Ik swatchte de Gold op mijn hand en ik dacht WOW! wat kwam daar giga veel pigment af, echt heel mooi. De Clear sky is ook mooi gepigmenteerd en is een erg mooie licht blauwe kleur. De French violet was het minst gepigmenteerd van deze drie, maar was als nog erg mooi. Een mooie zachte lila kleur.
Ik word heel blij van deze samples, wat mooi gepigmenteerd en wat een mooie kleuren :)



Ik wil heel graag 'echte' producten van MAC aan gaan schaffen, maar dat is nog al een rib uit mijn lijf. Wat zeg ik, 3 ribben? Daarom ga ik eerst even goed sparen, zodat ik ook even wat mooie spulletjes kan gaan halen.
Ik ga deze samples van MAC waarschijnlijk vaak gebruiken, ik zal jullie binnenkort een ooglook laten zien met één van deze MAC pigment samples.

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. Wauw mooie kleuren, en goed pigment!
    + leuke lay out!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gold is echt prachtig! Heb er zelf ook 1 die er een beetje op lijkt! :) Die samples zijn echt enorm handig en fijn om te hebben :D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha das echt toevallig! Ik heb ze ook van die webshop ja! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De gouden kleur is wel mooi. Maar ikzelf zou nooit zoveel goed uitgeven aan oogschaduw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze samples zijn niet duur hoor, kosten maar €1,75 ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.