donderdag 29 juli 2010

Natural blush van Gosh.



De natural blush van Gosh (39 electric pink) is een blush die ik dagelijks gebruik. Ik heb nog niet veel blushes, maar ik vind dit zeker een hele fijne! Ik kocht hem bij de kruidvat voor ongeveer 10 euro, geloof ik. Er zit 5 gram in, wat een normale hoeveelheid is voor een blush.
Het is een hele mooie roze blush, die vrij mat is. Er zit namelijk geen goude shimmer in. De pigment van deze blush is ook erg goed, je bent echt maar een klein beetje nodig voor je wangetjes.

Ik heb een swatch gemaakt op mijn hand, ik hoop dat 'ie duidelijk genoeg is voor jullie. Ik had ook een foto gemaakt waarbij ik de blush op mijn wangen had, maar deze vond ik zelf te onduidelijk.
Ik vind het echt een mooie, matte blush. Die goed te gebruiken is voor je dagelijkse make-up. Ik vind de prijs niet duur in vergelijking met de hoeveelheid en kwaliteit van de blush. Ik ben heel tevreden en ik kan hem jullie zeker aan raden :)


Ik geloof dat ik maar eens wat meer blushes moet aan schaffen, hebben jullie nog tips? Met deze ben ik in ieder geval heel blij, wat is jullie favoriet?
I want more blush, and more, and more! ^_^

Liefs, Lotte

4 opmerkingen:

  1. ik heb hem ook! is erg mooi! en natuurlijk op mijn wangen, heb ook een bijna zelfde kleur en die is van mac.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi, maar ik denk veel te fel voor mij! MAC heeft hele mooie blushes. Ietsjes duurder dan Gosh maar kwaliteit is top.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MAC Sprinsheen is echt mijn favo blush ever!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.