woensdag 28 juli 2010

Nieuwe collectie Invito.


In veel winkels komt de nieuwe collectie al een beetje bij beetje binnen. En ik hou van van nieuwe collecties! op een gegeven moment ben ik helemaal klaar met de Sale en heb ik zin in nieuwe dingen. Bij Invito ligt de nieuwe collectie ook al klaar en ik laat jullie een paar mooie schoenen zien.

Invito is een goede schoenen winkel met redelijk betaalbare schoenen (vind ik zelf), ze verkopen naast schoenen ook erg leuke tassen. Ik vind de tassen er altijd hip uitzien en ik heb er zelf ook een paar. Volgens mij zijn de tassen niet van echt leer, maar daar zijn de prijzen ook niet naar.
Ik vind de grijze platten laarzen (links onder in) en de zwarte enkellaarsjes (rechts onder in) het leukst!
Hebben jullie ook al zin in de nieuwe collectie en wat vinden jullie van de nieuwe schoenen bij Invito?

Liefs, Lotte

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die lange beige laarzen mooi, die grijze daarnaast ook trouwens, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die tas vorige week voor mijn verjaardag gekregen hihi.
    Je blog is echt leuk, lees hem elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.