zaterdag 31 juli 2010

Nieuwe collectie (Wo)men@work.


Men @ work is een winkel waar ze verschillende merken kleding verkopen. Ze verkopen er G-star, Gsus, Dept, Replay en nog veel meer bekende merken. Vaak zijn deze kleding stukken nog best wel prijzig, vind ik zelf. Ik zoek er altijd goed tussen, om toch wat leuke items voor een redelijke prijs te vinden.
Ook de Men @ work heeft de nieuwe collectie klaar liggen, hierbij een sneak preview!

Ik vind zelf het het grijze korte cobertje en de sjaal erg leuk! Die zou ik zeker kunnen aanschaffen. Beide items zijn trouwens van Dept.

Men @ work heeft ook een leuke webshop, wat erg handig is voor de dames die geen Men @ work in de buurt hebben. Of gewoon als je lekker uit je luie stoel wilt bestellen. De verzendkosten zijn €3,95. Ik heb er al een keertje een mooie jeans gekocht en de levering was prima.

Liefs, Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.