zaterdag 31 juli 2010

Nieuwe lay-out!


Huh nu al een nieuwe lay-out? zul je misschien denken, maar dit komt omdat ik mijn lay-out wat 'kinderachtig' vond ogen, met al die kleurtjes. Hoe de site er nu uit ziet, past bij mij. Ik hou van rustige kleuren, maar natuurlijk ook van roze. Ik hou ook erg van roosjes, die zijn zo lief.
Ik vind de lay-out er ook professioneel uit zien nu, wat vinden jullie?
Voorlopig dus geen nieuwe lay-out, wees niet bang, ik verander hem echt niet elke week ;).

Liefs, Lotte

4 opmerkingen:

  1. hi!
    even een vraagje?!
    welk lettertyp gebruik je voor je naam bovenaan de website?

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is geen standaart lettertyp dat elke computer heeft, heb ik namelijk een programma voor ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oo oke!
    jammer, ben namelijk een beetje opzoek naar leuke en aparte lettertypes! zou je misschien kunnen vertellen wat het programma is :$?
    het lettertype is echt leuk! en past echt supergoed bij de hele layout.
    en je site is ook echt heel leuk!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit lettertype kun je downloaden op www.dafont.com en dank je wel :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.