zaterdag 24 juli 2010

NYX round lipgloss strawberry.

De NYX round lipgloss strawberry bestelde ik bij Boozyshop, gewoon omdat ik nog niet zo heel veel lipglossjes heb en het leek me wel een mooie lipgloss. Toen ik mijn bestelling binnen kreeg heb ik de lipgloss gelijk op mijn lippen gesmeerd. Ik keek in de spiegel en dacht "wauw, wat een mooie kleur!" Omdat ik zelf zo blij was, wil ik dit met jullie delen.

De lipgloss heeft een prachtige kleur, het zit een beetje tussen het roze en rode in, heel mooi! De lipgloss blijft vrij lang zitten, niet bijzonder lang, maar het ging er ook niet super snel af. In de lipgloss zaten hele kleine glittertjes, dit vond ik echt mooi, ze waren niet té aanwezig. Ook heeft de gloss een mooie glans en hij plakt totaal niet *opluchting*. Ik ben erg blij met deze lipgloss van NYX, hij is van goede kwaliteit en hij kost €2,29. Ik ga zeker nog meer lipglossjes van NYX bestellen, ik hoor er veel goede dingen over op het internet. Misschien ga ik mijn collectie lipglossjes nu eindelijk eens wat uitbreiden, ben ik dan eindelijk overtuigd? Haha. Jullie horen het zeker van mij, als ik weer een bestelling van NYX lipglossjes binnen heb.

Liefs, Lotte

2 opmerkingen:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.