vrijdag 30 juli 2010

Outfit 30 juli.


Laatst liet ik jullie het zwarte oversized shirt van H&M al zien. In het Top of flop artikel en in het Gespot! artikel. Ook liet ik jullie weten dat ik hem eindelijk gekocht had. Want ik vond hem TOP! Ik heb een paar foto's gemaakt waarop ik het oversized shirt zelf draag. Het is vandaag niet zo warm, dus ik vond dat ik hem wel aan kon. Ik draag hem met een bruin leren taille riempje van de Pieces, een jeans legging van de H&M. Heel simpel, maar zo vond ik hem het leukste staan.

Details..
Ik ben zelf maar klein van stuk, jammer genoeg.. (1,57 meter) Arme ik! Daarom vind ik het belangrijk dat ik mij daar ook goed op kleed. Strakke broeken staan mij vaak het mooist, dit maakt mij namelijk langer. Dit oversized shirt draag ik verder heel simpel, alleen met een riempje. Te veel sieraden bij een outfit dragen, maakt me wat propperig, vind ik zelf ;)
Wat vinden jullie van m'n outfit?


Liefs, Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.