donderdag 22 juli 2010

Shopping time # 1

Ik ben een dame die vaak shopt. Vaak gebeurt dit tussen door, wanneer ik niets te doen heb, wanneer ik vind dat ik het nodig heb, wanneer ik mijn loon op mijn bankrekening zie staan, wanneer de nieuwe collectie er is, wanneer de Sale begonnen is, wanneer ik per ongeluk in de stad ben of niet.. Eigenlijk ben ik altijd wel in de stemming om te shoppen.

Vorige week was echt zo'n weekje dat ik een paar keer in leuke kleding winkels liep en eigenlijk niets nodig had, maar toch wat kocht. Je kent het wel, je gaat eventjes kijken en niets kopen en voor je het weet kom je met een tas vol terug. Nou, zo ging het bij mij dus ook zo'n beetje.
Maar ik scoorde wel een aantal leuke dingen!
De slippertjes kocht ik bij Pocoloco voor €9,95. Nog méér slippers, alsof deze madam er nog niet genoeg heeft. Het korte broekje kocht ik bij de Mega store van Intersport €10,00. De sjaal in het midden vind ik echt super leuk, ik kocht hem bij de H&M voor €9,95. Waterproof mascara van de Etos €3,99. De zonnebril is van de Hema (en die had ik dus wel nodig!) ik kocht hem voor €7,95. Een t-shirt met pofmouwtjes en parfum afdruk, deze vond ik in de Sale bij Shoeby Fashion €15,00, leuk toch? En tot slot twee lange topjes één van de Pieces voor €3,50 geloof ik en de witte top is van de H&M en was €4,95.
Misschien had ik niet alles nodig, ik ben wel blij met al mijn aankopen :)


Liefs, Lotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.