zaterdag 24 juli 2010

Summer evening outfit.

Deze zomervakantie ga ik lekker een weekje naar Texel met mijn vriend Jan-willem. Ik ga al jaren op vakantie naar Texel en ik vind het heerlijk. Ik voel me er thuis en het strand is geweldig :). We staan dan met ons tentje midden in de duinen en worden 's ochtends wakker door het geluid van de zee. *geniet momentje*. 's Avonds vinden we het gezellig om nog even over het strand te wandelen, ik zocht een leuke outfit bij elkaar om een avondje op het strand door te brengen.

Dress van WeLikeFashion €94,95. Vest van H&M €29,95. Sandalen van H&M €12,95. Armbanden van H&M €6,95. Zonnebril van Accessorize €21,50. Avond tasje van Accessorize €39,00. Belize kaftan van Accessorize €40,00. Oorbellen van Accessorize €4,95. Knipjes van Topshop €7,50.

Liefs, Lotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.