maandag 26 juli 2010

Warme bruine oog look.

Gister maakte ik deze oog look met een oogschaduw trio van Bourjois, (Les Bruns Cuivres 42). Deze oogschaduw trio heb ik denk ik al 3 jaar in mijn make-up la liggen. Volgens mij was dit één van mijn eerste oogschaduw trio's. De look is niet moeilijk om te maken en ik vind hem erg warm van kleur. Ik heb zelf groene ogen en daar vind ik bruin tinten altijd mooi bij staan.

In mijn binnenste ooghoeken en op mijn oogleden gebruikte ik de lichtste kleur, in het midden en in mijn buitenste ooghoeken gebruikte ik de middelste kleur (dat is een beetje een camel kleurtje) en in mijn buitenste ooghoeken/arcadeboog gebruikte ik de meest donkere kleur. Dit heb ik goed met elkaar geblend en kreeg uiteindelijk dit resultaat. De lichtste kleur bracht ik ook onder mijn wenkbrauwen aan.
(excuses voor mijn slordige wenkbrauwen, ik probeer ze een beetje te laten groeien, mijn wenkbrauwen zijn van mezelf namelijk al heel dun :S )
Ik vind dit een mooie warme oog look, ik vind hem mooi voor overdag, maar ook voor een feestje is hij zeker geschikt.

Verder droeg ik de volgende producten:
Foundation van Bourjois 10 hour sleep effect, 74 beige
Concealer van Oriflame
Bronzing powder van Etos, 002
Highlighter van Essence, Mosaic powder 02 adorable
Round lipgloss van NYX, 22 natural
Loréal extra-volume collagene mascara (jammer genoeg klontert deze mascara een beetje, dit zie je ook wel op de foto's)
Wet 'n wild crème eyeliner, black
Oogschaduw basis van de Hema
Wenkbrauw poeder van Essence

Hier nog een full face foto.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, dat ik af en toe een look op de site plaats. Ik vind het zelf erg leuk om te doen en als jullie suggestie's hebben voor een look, dan hoor ik dit graag.

Liefs, Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.