dinsdag 20 juli 2010

Welkom!



Welkom, welkom, welkom!

Hoera, Madam Lotte is Online!


Ik ben Lotte Volders, ik ben 20 jaar oud en woon in het kleine dorpje Den-ham, dat in Overijssel ligt.
Al jaren droom ik er van om een eigen beauty, fashion blog te beginnen en nu ben ik dan eindelijk de trotse eigenaar van MadamLotte.blogspot.com!
Ik ben erg trots en ik kan niet wachten om te beginnen met bloggen.
Ik zal nog wat meer over mij zelf vertellen..
Ik ga na de zomervakantie beginnen aan de studie SPH op het Windesheim in Zwolle.
Ik ga deze studie verkort volgen, omdat ik net mijn diploma SPW activiteitenbegeleiding heb behaald. Ik ben dol op kinderen en daar wil ik graag mijn werk van gaan maken.
Paardrijden is een grote hobby van mij, ik rij nu ongeveer 9 jaar.
Naast het paardrijden zijn mode en beauty ook grote hobby's van mij.
Al jaren volg ik de beautysite's van Cynthia (www.misslipgloss.nl) en Mascha (www.beautygloss.nl), en het begon steeds meer te kriebelen bij mij.


Ik ben al een hele tijd bezig met het voorbereiden van mijn site en nu is het dan eindelijk tijd om zelf te beginnen.
Ik heb er onwijs veel zin in en ik hoop dat jullie met veel plezier mijn blog's zullen lezen.


Dames, kom snel weer een keertje kijken he!


Liefs, Lotte

1 opmerking:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.