donderdag 22 juli 2010

Wet 'n wild crème eyeliner.


De wet 'n wild crème eyeliner is absoluut mijn favoriete eyeliner! Jaren gebruikte ik de vloeibare eyeliner van essence. Ik had altijd moeite met het aanbrengen van eyeliner, of ze waren ongelijk of ze waren schreef. Maar met deze crème eyeliner van Wet 'n wild lukte het mij direct om een recht lijntje aan te brengen!

Ik ben echt heel blij met deze eyelinder, ik draag hem nu dagelijks. Hij brengt gemakkelijk aan en het gaat heel snel. Met mijn oude gewone eyeliner was ik zeker 10 minuten bezig. Met de wet 'n wild eyeliner maar 3 minuutjes. De kwaliteit van deze eyeliner is ook perfect en dat voor zo weinig geld, een echte must have! Ik gebruik de crème eyeliner vooral in combinatie met oogschaduw basis, oogschaduw en mascara.
Dus wanneer je moeite hebt met vloeibare eyeliners en echt niet meer weet wat je moet doen, bestel dan deze crème eyeliner van wet 'n wild. Oke jullie snappen het, ik ben vol lof over deze eyeliner. haha

Dit is mijn swatch van de crème eyeliner.
Ik hoorde op internet vaak dat crème of gel eyeliners fijner werken en daar ben ik van overtuigd. Ik hoop dat de crème eyeliner niet snel uitdroogd, daar kan ik nu nog niets over zeggen, ik heb hem zelf namelijk nog maar een week.
Ik bestelde de Wet 'n wild crème eyeliner op Boozyshop, een hele leuke make-up webshop waar ze Wet 'n wild producten verkopen (ze verkopen er nog veel meer leuke merken, die niet in Nederland te krijgen zijn). Je moet er zeker even een kijkje nemen :) De Wet 'n wild crème eyeliner kost daar €5,49

Liefs, Lotte

Bron: De rechter foto boven aan komt van Boozyshop

3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit, en kost echt super weinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaa Madam Lotte!

    Wat leuk zeg, dat je een eigen site online hebt. Inderdaad, ik hoor je er vaker over... Beauty dame! Altijd wel mee bezig he! Leuk meid!

    Ik ga zeker weten je site in de gaten houden,zet hem bij mijn favorieten <3 hihi.

    En.... komen hier ook prijsvragen ofzo op? Misschien kan ik nu eens wat winnen... haha!

    Dikke knuffel uit Zwartsluis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lieve Joos.
    Ja ik dacht laat ik er ook één maken, vind het zelf altijd zo leuk om te lezen :).
    Haha, eerst een beetje beginnen en dan bedenk ik nog wel een winaktie voor je :P haha.

    x Lotte.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.