zondag 29 augustus 2010

1 Euro oorbellen bij de Hema.


Gister liep ik heel toevallig even de Hema binnen, ik liep langs de sieraden en ik zag dat veel sieraden afgeprijsd waren voor maar 1 euro!
Bij dit soort aanbiedingen zie je meestal dat er echt de lelijkste en vreemdste sieraden afgeprijsd zijn. Maar nu zaten er juist hele leuke tussen!
Ik heb me nog in gehouden, want er was nog zo veel leuks. Uiteindelijk heb ik deze oorbellen mee genomen. Ik moest dus maar 3 euro betalen aan de kassa. Wat een heerlijk gevoel was dat :D


Het bewijs.. Ze waren allemaal 1 euro. 
Het linker paar oorbellen kost normaal €5,95. Het middelste paar kost normaal €4,95 en het andere paar kost normaal €3,95. Wow, dat heeft mij veel geld gescheeld.

Hier zie je drie foto's waarbij ik de oorbellen in mijn oren draag.

Ik hou echt van oorbellen, ik kan er niet genoeg van hebben. Wanneer ik ga shoppen, kom ik bijna altijd met een paar oorbellen thuis. Hoe fijn is dat nou, wanneer de oorbellen ook nog eens zo goedkoop zijn.
Deze oorbellen zijn ook nog eens precies mijn smaak. Ik hou niet van mega grote oorbellen. Doe mij maar een paar eenvoudige, niet al té grote oorbellen in neutrale kleurtjes.
Deze oorbellen passen precies in dit rijtje thuis en kan ik met veel outfits combineren.

Hebben jullie ook al een paar leuke oorbellen gescoord bij de Hema?

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Oohja dat wou ik nog ff zeggen, je hebt echt een super leuke blog. Ik lees het elke dag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze alledrie mooi, maar de linkse zijn m'n favorieten. Leuk hé, van die super sales? Ik kan het ook nooit laten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snel een keer langs gaan haha:)
    Leuke dingen heb je uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh zo jammer gstrn ook naar de hema geweest en dit was niet zo:( :p veel plezier met je aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.