zondag 29 augustus 2010

4 things tag.


Toen ik terug kwam van mijn vakantie zag ik dat ik getagged was voor de 4 things tag. En wel door twee bloggers. Dat vond ik hartstikke leuk, want ik was nog nooit getagged. Ik kreeg deze tag van Ann en Lotje en van Natascha.
Zijn jullie nieuwsgierig geworden? Lees dan verder om mijn antwoorden te bekijken.

Rules:
Once tagged, you must link the person who tagged you, tag 4 others, let the bloggers know they have been tagged, give 4 answers to each question asked. 

4 things in my bag/purse.
  • Hello kitty agenda
  • Mobiel
  • Handcrème
  • Lipgloss van NYX

4 things found in my office desk drawer.

  • Pen
  • notitie boekje
  • De Jackie (tijdschrift)
  • Een verdwaald nagellakje

4 favorite things in my room.
  • Mijn make-up kastje natuurlijk!
  • Tv
  • Bed
  • Kledingkast

4 things I’ve always wanted to do.
  • Mijn passie voor beauty/fashion verwerken in mijn eigen blog! (Hoera, dat is gelukt)
  • Een eigen paard kopen.
  • Een eigen huisje kopen/huren en samen gaan wonen met mijn vriend.
  • Mijn studie succesvol afronden en een eigen bedrijfje beginnen.

4 things I’m currently into.
  • Nagellak en nailairt
  • Mijn blog
  • Ugg's Australia, ik moet ze dit najaar echt hebben!
  • Warme chocolade melk met slagroom, tja dat krijg met dit 'najaars' weer.


4 things I bet you didn’t know about me

  • Ik ben bang voor kikkers
  • Ik ben echt een klunsje. Zielepietje ben ik ook hé?
  • Ik rij al 9 jaar paard
  • Ik ben bijna altijd vrolijk en haal graag het positieve uit het leven :)

4 songs I can’t get out of my head.
  • Travie McCoy - Billionaire
  • Laura Jansen - Wicked world
  • Jacqueline Govaert - Overrated
  • Lady Gaga - Alejandro

Dit waren mijn antwoorden! Het is nu de bedoeling dat ik deze tag door stuur naar 4 andere bloggers.
Ik tag de volgende bloggers: Sanne, Rani, Julie, Lara

Ik ben benieuwd of jullie het leuk vinden als ik af en toe wat updates schrijf over me zelf?

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Leuke tag:) Ik probeer hem zo snel mogelijk online te plaatsen:) thx!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ja, lijkt me leuk als je wat vaker post over jezelf:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Warme Chocolade melk <3.
    Kan het helaas niet drinken, mijn huid kan heeeeel slecht tegen chocola.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi, leuk dat je me hebt getagged!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.