zaterdag 7 augustus 2010

Arissa lipgloss


In mijn eerste filmpje liet ik jullie al kennis maken met de Arissa lipgloss, die ik besteld had bij de Boozyshop. Ik kocht hem in de kleur Mauvelous, een mooie rustige roze kleur. Er zitten hele kleine glittertjes, die je nauwelijks kunt zien.
Ik kocht hem bij de Boozyshop in de aanbieding, voor €1,99 normaal gesproken kost de lipgloss €6,95. Voor zo'n goedkoop prijsje kon ik hem eigenlijk niet weerstaan en ik bestelde hem. Toen ik mijn Boozyshop pakketje ontving, zat de Arissa lipgloss keurig verpakt in een doosje. Dat vind ik er altijd verzorgd en netjes uit zien. Ik krijg dan echt het idee dat ik iets 'nieuws' koop. Waar ik me als aller eerste over verbaasde was de grootte van de lipgloss, want er zit wel 13 ml lipgloss in. Dat is echt mega veel voor een gloss.



Ik vind de kleur op me lippen erg mooi overkomen. Je ziet hele kleine glittertjes gemengd in een mooie roze lipgloss. Ik hou van dit soort kleurtjes, daar kan ik er geen genoeg van hebben :). Maar toen ik eenmaal met mijn lippen begon te bewegen, voelde ik het al gebeuren. Plak! Echt, hij plakte enorm op mijn lippen. Als ik iets vervelend vind, is het plak lipgloss en ja hoor, dit was er één. Ik was opeens een beetje teleurgesteld want ik had best een hoge verwachting van deze mooi geleverde gloss. Nou ja goed, hij plakt dus. Maar de kleur blijft mooi! Voor €1,99 mag ik eigenlijk nietzeuren hé. haha

Een look waarbij ik de Arissa gloss op mijn lippen heb.

Mijn uiteindelijke conclusie: mooie verpakking, heel veel inhoud, mooie kleur, plakt wel, blijft redelijk goed zitten. Het enige nadeel is dus dat 'ie plakt. Voor de rest ben ik wel tevreden, het is een lipgloss dat goed te combineren valt.
Hebben jullie ervaring met Arissa lipgloss of make-up?
Voor mij was het merk totaal onbekend, maar ik probeer graag onbekende of nieuwe producten uit!

Liefs, Lotte

4 opmerkingen:

  1. 'k vind het leuke kleurtjes, maar ik HAAT echt wel plakky lipsticks, dus bij mij zou die niet veel gebruikt worden, jammer ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik hou ook echt niet van plak lipgloss, maar goed. Het is niet anders ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou ook niet zo van plak lipgloss. Maar voor 1,99 is dat volgens mij niet zo heel erg =P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een Arissa lipstick. Op zich wel mooi, maar ik vind de geur wat minder. L.A. Girl Triple Enhancing Lipgloss vind ik wel fijn en die is ook goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.