vrijdag 27 augustus 2010

Arissa oogschaduw.


Heel toevallig kwam ik er achter dat de oogschaduws van Arissa ontzettend goed gepigmenteerd zijn en hele mooie kleuren hebben. De zwarte kleur zat namelijk in het verrassingspakket die ik kreeg van de Boozyshop. Daar kwam zoveel kleur van af, dat ik er direct nog 5 bij heb besteld. Ze waren namelijk nog maar 1 euro per stuk. Net als de zwarte kleur, zijn ook de andere kleurtjes heel goed gepigmenteerd en de kleuren zijn prachtig :)


Licorice, Brownie, Chocolate malt

Dit zijn de wat 'donkere' kleuren die ik van Arissa heb. In alle oogschaduws van Arissa zitten mooie shimmertjes verwerkt. Links zie je een mooie zwarte oogschaduw, daarnaast een donker bruine en rechts een wat lichtere bruin kleur. Dit zijn alle 3 hele mooie neutrale kleurtjes, die bij veel ooglook's goed te gebruiken zijn.

Blueberry cheesecake, Green tea ice cream, Strawberry shake

En dit zijn de wat 'fellere' kleurtjes. Links zie je een knal blauw kleurtje, daar naast een mos groen kleurtje en tot slot een baby roze kleurtje. Prachtige kleuren en ik vind die bloemetjes zo leuk die in de oogschaduws zijn verwerkt.

En dan nu de swatches..

Zijn de kleuren niet geweldig? Mijn absolute favoriet is de blauwe, wow die is echt knal. Ik ben heel blij dat ik dit merk heb ondekt, want de oogschaduws zijn fantastisch.

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Mooi! Persoonlijk vind ik de groene het mooiste, maar dat komt omdat blauw mij totaal niet staat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Damn, wat een pigment! En dat voor 1 euro? Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaar heb je deze gekocht of besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh WOUW. Die blauwe <3. 1 euro?! NEEEEE. Ik wil ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren! Vooral de blauwe vind ik leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Creme Brulee van Arissa is mijn favoriete highlighter.
    Wel jammer dat Boozyshop arissa niet meer verkoopt :(

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.