woensdag 25 augustus 2010

Axe zelfbruiner.

Hebben jullie deze zelfbruiner wel eens bij de Action zien staan? Ik wel, voor maar 70 cent, dus ik moest hem gewoon mee nemen.
Het merk Axe is normaal gesproken een mannen merk, maar wat kan mij dat schelen. Ik heb nog nooit een man gezien die zelfbruiner gebruikt? Of ben ik de enige? haha.
Dus ik kocht de zelfbruiner, gewoon omdat ik hem graag een keer wilde proberen.


Ik ben heel blij dat ik hem voor die paar cent heb gekocht, want hij doet goed zijn werk. Ik zocht hem trouwens even op, op internet. Daar zag ik dat hij normaal zo'n 6 euro kost! Dus ren naar de Action, als je hem wil hebben.

De substantie van de bodylotion is vrij dik voor een lotion, maar niet té dik vind ik zelf. Hij smeert lekker uit en hij ruikt lekker fris. De lotion trekt ook snel in de huid, dit vind ik zelf altijd wel prettig.
Ik heb de bodylotion al een tijdje in gebruik en ik kan met zekerheid vertellen dat hij goed z'n werk doet. Ik krijg er een mooie zomerse bruine gloed van en dat is nou precies wat een zelfbruiner hoort te doen.
Dus meiden, laat je niet afschikken doordat het een 'mannen' merk is, want niemand ziet aan de buiten kant dat hij Axe zelfbruiner op hebt ;).

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Ik wou sowieso al eens naar de Action (is weer al een tijdje geleden en ik hou echt van die winkel), dan ga ik zeker kijken of ze 'm hebben!

    Leuke blog trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Istie ook goed voor je gezicht? (van de dove zelfbruiningslotion krijg ik puistjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt héel goed, en dát voor 70 cent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan bijna niet meer zonder zelfbruinende body lotion. Ik gebruik vaak Dove of Garnier! Heb net je blog gevonden, erg leuk :)
    www.dutchessroz.blogspot.com
    xoxo
    Roz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze bestaan wel hoor, mannen die zelfbruiner smeren :P Ze lopen dan knaloranje rond omdat ze veel teveel smeren en te lui zijn om het goed uit te smeren ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem te overdreven ruiken.. ik ruik het altijd als mijn vriend die heeft gebruikt! (ja hij gebruikt zelfbruiner, alleen op zijn armen;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben al een paar keer geweest bij action, maar heb ze nog nooit gezien :( kan ze nooit vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.