dinsdag 24 augustus 2010

Beauty producten van E.L.F

E.L.F is een cosmetica merk wat staat voor Eyes, Lips, Face. Op de webshop van E.L.F kun je bijna alle producten bestellen voor maar 1 euro per stuk! Dat maakte mij erg nieuwsgierig naar de kwaliteit en de producten. Ik heb tien producten besteld op de webshop en ik kreeg de bestelling binnen 48 uur thuis bezorgd. De verzendkosten liggen wel wat hoger, je betaald namelijk €7,45 verzendkosten. Ik moest in totaal €17,45 betalen voor 10 producten, dat vind ik echt erg goedkoop.

Ik ga de producten nog niet reviewen, ik wil ze nu eerst alleen even aan jullie laten zien.
Wat ik super netjes vind, is dat alle producten keurig in een doosje waren verpakt. Dit vind ik er altijd netjes uit zien en op deze manier weet ik zeker dat alles 'nieuw' is. Dit kun je natuurlijk ook wel gewoon zien, maar dit geeft toch wat extra's.


De verpakkingen van de producten zelf vind ik er wel wat goedkoop uit zien. Dat is een beetje jammer. Maar goed, voor 1 euro per product moet ik ook niet te veel verwachten.



Dit zijn de lipglossjes. Ik heb er drie besteld, namelijk in de kleuren (van boven naar beneden): Pink kiss, Juiced berry, Iced latte. Ik heb de Pink kiss al even op mijn lippen gehad en ik kan je al vast één ding zeggen. Hij smaakte echt mier zoet. Blegh, echt zo zoet dat ik er misselijk van werd. Dat vind ik toch niet zo'n lekker gevoel als ik een gloss op mijn lippen smeer. Maar goed, verder geef ik er nog geen oordeel over. Misschien werkt hij verder prima.
De kleuren lijken zo in de tubes erg mooi.


Dan de poeders die ik heb gekregen. Een bronzing powder en een pressed powder. Beide geven een mooie kleur af en passen goed bij mijn huid. In de bronzer zit een mooie shimmer, dus deze zou ik niet voor mijn hele gezicht gebruiken. De pressed powder is een mooie poeder om mee af te poederen.


De nagellakjes, ik vind de kleuren echt heel mooi. Dit zijn de kleuren van links naar rechts: Gum pink, Royal purple, Hot pink.
De Hot pink is mijn favoriet! Een mooie donker roze kleur en lekker creamy. Of de kwaliteit ook goed is? Daar lezen jullie binnen kort meer over.


En dan de All over color stick. Een stick die je kunt gebruiken als oogschaduw, lipstick en blush. Hmm, dat zeggen ze dan. Ik denk dat ik stick voor blush en misschien als lipstick zou gebruiken. Maar zeker niet als oogschaduw, daar is hij te creamy voor. Ik vind de kleur eigenlijk een beetje te donker, dus als ik hem als blush aan zou brengen, zou ik dit heel lichtjes doen. Ik kocht hem trouwens in de kleur Pink lemonade.


Tot slot nog een blending brush, deze brush ziet er goed uit en voelt lekker zacht aan. Ik ben benieuwd hoe hij is in gebruik.

Ik vraag me af of jullie ook ervaring hebben met producten van het merk E.L.F?
De komende tijd kunnen jullie reviews van deze producten verwachten.

Liefs, Lotte

17 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar de review, vooral die van de borstel en nagellakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes! Onlangs heb ik ook wat besteld bij elf, waaronder ook de supergloss pink kiss, ik vind hem wat te plakkerig, maar voor de rest inorde.
    Ben benieuwd wat je van de rest vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankoopjes! Ik ga van de week de finishing powder bestellen van elf! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op welke site heb je het besteld =)?

    En ziet er allemaal leuke uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om een blending brush te kopen, maar wil er niet te veel geld aan geven, dus ben benieuwd of deze goed is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben héél erg benieuwd naar je oordeel over deze producten! Ik wilde zelf een poosje geleden de Complexion Perfection Powder kopen, maar omdat de verzendkosten zo hoog liggen, wilde ik wel iets meer bestellen dan enkel een poeder. Uiteindelijk heb ik dat niet gedaan omdat ik niet veel weet van ELFproducten en ik geen miskoop wilde begaan. Hopelijk brengt jouw review hier verandering in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had ooit eens een quatro paletje gekregen en nooit gebruikt maar na enkele maanden was het beschimmeld, erg vreemd.
    Verder vind ik alle productjes er wel leuk uitzien. De stick doet me denken aan eyeko fat balm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op welke site heb je het besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Anoniem, je kunt op de link van ELF klikken, in mijn artikel. Daar heb ik de producten besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar staat de link want op ELF kan ik niet klikken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Anoniem, waar je de volgende tekst ziet staan: Op de webshop van E.L.F.. Kun je op E.L.F klikken

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oke ik heb het haha eindelijk ;P
    en hebben ze het goed bezorgd dus ook dat er niks stuk zou kunnen gaan?
    want ik heb met andere webshops niet zo goede ervaring.
    Dus is het wel belangrijk voor mij =)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hebben ze het goed en veilig bezorgd(het pakket) Dus ook dat er niks stuk zou kunnen gaan?
    De nagellak bijvoorbeeld of de poeder breken.
    Want het komt wel uit het buitenland de ELF spullen.

    Want ik heb met andere webshops niet zo goede ervaring. snap je ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Anoniem. Ja de spulletjes werden geleverd in een grote doos in papier. De producten zelf zijn ook nog verpakt, weinig kans om te breken dus. Ik was heel tevreden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oke dat is fijn om te horen dan ga in bij ELF denk ik ook bestellen, alleen omdat ik slechte ervaring heb met andere webshops.

    Dankje =)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.