woensdag 4 augustus 2010

Blauwe ooglook.


Vanmorgen konden jullie mij al zien in een filmpje en in dit filmpje droeg ik een blauwe ooglook. Ik wil deze look graag nog even met jullie delen.
Ik heb bij deze look gebruik gemaakt van het eyeshadow palletje van Rafida make up. Ik kan me herinneren dat ik deze bij de Douglas heb gekocht, ik denk ongeveer een jaar geleden. Volgens mij heb ik er iets van 10 euro voor betaald.


Ik gebruik hem de laatste tijd niet vaak. Maar de kleuren zijn super mooi, dus ik wilde hier graag weer eens een mooie ooglook mee maken. Ik heb de kleuren even voor jullie geswatcht. De kleuren zijn met één veeg aangebracht, zonder oogschaduw basis.


Wat een mooie kleuren, vind je ook niet? Ik was even vergeten hoeveel pigment er in deze oogschaduws zat. Ik heb een look gemaakt met de eerste drie kleuren die jullie op mijn hand zien. Ik vond de roze kleur, niet echt bij de look passen, maar de kleur is wel erg mooi. Er zit zo'n mooie parelmoer glans over.


Ik ben begonnen met de lichtste kleur (op de foto met de swatch is dat de derde kleur van links), deze heb ik aangebracht in mijn binnenste ooghoeken. Daarnaast heb ik de licht blauwe kleur aangebracht (op de foto de eerste swatch). In de buitenste ooghoeken en in mijn arcadeboog heb ik de donkerblauwe kleur aangebracht. Dit heb ik allemaal goed met elkaar geblend, zodat de kleuren goed in elkaar overlopen. Onder mijn ogen heb ik ook wat van dezelfde kleuren oogschaduw aangebracht, dit heb ik ook goed geblend. Over de kleuren zit een mooie shimmer. De look is best opvallend, maar je kunt hem zo opvallend mogelijk maken. Wanneer je wat minder donker blauw gebruikt, is de look al een stuk rustiger. Ik vind het mooie look geworden, met mooie blauw tinten er in.

Full face foto

De producten die ik verder gebruikt heb:
Allround concealer van Catrice
Bourjois 10 hours sleep effect foundation
Rafida quartetto 11
Oogschaduw basis van de Hema
Sexy curves mascara van Rimmel
Mineral blush van Catrice
Bronzing powder van Etos
Wet 'n wild crème eyeliner
Wenkbrauwpoeder van Essence
Op mijn lippen heb ik Rosebud salve


Vinden jullie deze look geslaagd?


Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. echt mooi, het heeft echt een frisse uitstraling:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi, maar mijn probleem is dat ik echt NIET, maar dan ook NIET met blauw sta :s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik ben ook benieuwd naar de rozige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi! ik zou zoiets zelf niet zo snel dragen, maar het is toch wel leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!
    Ik zag in je filmpje inderdaad dat het een mooie look was!
    Leuk review!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.