zondag 22 augustus 2010

Booyshop verrassingspakket.


Bij de Boozshop verkopen ze ook een verrassingspakket, deze kosten €7,50 en het zal dan een verrassing zijn wat je binnen krijgt. Ik was eigenlijk best wel benieuwd wat er in zo'n pakket zou zitten, daarom bestelde ik er één.

Toen ik het verrassingspakketje thuis kreeg, was ik echt verbaasd over de hoeveelheid! Er zaten namelijk wel 5 producten in en dat voor €7,50!
Ik laat jullie zien welke spulletjes er in zaten..



Er zaten twee Arissa eyeshadows bij in. Links zie je de Baked eyeshadow in Astetoid. Dit is een beetje een oudroze/peachy kleur. Een erg mooie kleur met mooie shimmer er in. De zwarte oogschaduw is iets kleiner en kreeg ik in de kleur Licorice, een zwarte kleur met shimmer. Beide producten geven veel pigment af, dit had ik echt niet verwacht. De verpakking van beide oogschaduws vind ik ook mooi. Hier ben ik erg blij mee!


Ik kreeg er ook een NYX lipstick bij. Ik wilde al heel lang de lipsticks van NYX uitproberen, dus ik was erg blij dat ik hem er bij kreeg. Over de kwaliteit van deze lipstick ben ik erg positief, hij is lekker creamy en blijft echt goed zitten. Er komt super veel pigment van af. Alleen de kleur, daar ben ik iets minder blij mee. Het is een gouden kleur (539 metis), een best opvallende kleur op mijn lippen.

Hier heb ik de lipstick op mijn lippen aangebracht.

Ik vind hem zelf niet zo mooi op mijn lippen, hij is naar mijn idee té goud. Hij knalt echt van mijn lippen af, misschien leuk voor een feestje of voor carnaval. Maar voor overdag is hij voor mij iets té.
Ik bedacht me, dat ik de lipstick natuurlijk niet perse op deze manier hoef aan te brengen. Ik bracht de lipstick nu aan, door met mijn vingers in de lipstick te dippen en zo op mijn lippen aan te brengen. Dit gaf een veel meer neutrale look.

De lipstick 'dippend' op mijn lippen aangebracht.

Op deze manier kreeg ik een mooi subtiel goud glansje op mijn lippen, dit was echt 10 x beter. Zo vind ik de lipstick meer draagbaar voor overdag en hij past zo echt veel beter bij mij.


Deze Crystal eyeshadow stick van Sinful colors zat ook in het pakket. Het is een creamy stick die je als oogschaduw kan aanbrengen. Ik kreeg de kleur 362 Royal hue. Een lila kleur met glittertjes. Het is een heel mooi lila kleurtje, waar veel pigment van af komt. Hij ziet er uit als een hele kleine lipstick, de verpakking vind ik erg leuk :)


En als laatste zat er een nagellak bij van Sinful colors, in de kleur sweet treat. Een hele mooie diep rode kleur. Het flesje deed me heel erg denken aan mijn China glaze lakje, het is echt precies dezelfde vorm. Er zit 15 ml in, dat is echt heel veel. Ik vind het een prachtige rode kleur, heel mooi creamy. Over deze nagellak komt binnen kort ook nog een artikeltje.

Alle swatches van de producten.
Eerst de lipstick, daarnaast de Arissa oogschaduw in Asteroid, daarnaast de Arrissa oogschaduw in Licorice en daarnaast de Sinful colors oogschaduw.


Dit waren alle producten die in mijn verrassingspakket zaten! Ik vind dat er hele leuke spulletjes in zaten, echt heel leuk uitgezocht. In heb even op de site van Boozyshop gekeken, om te kijken wat ik normaal gesproken voor deze spulletjes had moeten betalen. Ik kwam op 9 euro uit, dus het scheelde in totaal toch €1,50. Dat is lekker mee genomen.

Liefs, Lotte

1 opmerking:

  1. Leuk idee van Boozyshop vind ik het!! En idd, die 2e swatch van de lipstick is een stuk leuker! Misschien ook heel mooi om het over een andere kleur lipstick/lipgloss heen te doen, voor een extra gouden glans.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.