zaterdag 14 augustus 2010

Catrice Hot or Not?


Tijdens de nagellak aanbieding van Kruidvat kocht ik dit lakje van Catrice, Hot or not? Een mooie cream, knal roze kleur. Ik hou van roze lakjes en daarom vind ik deze ook zo geweldig. Hij knalt echt van je vingers af. Ik kocht bij de kruidvat ook French glam nail stickers, in leuke bloemetjes, vlindertjes en hartjes. Ik koos voor een wit vlindertje en plakte deze op mijn duim. Het is heel simpel, maar het staat toch heel leuk! Ik vind het vlindertje heel lief staan, het maakt m'n nagels net even wat anders.

De Frensh glam nail stickers. Ik gebruikte het rechter velletje, met het witte vlindertje.

De nagellak is zoals we van Catrice gewend zijn, amazing! Het kwastje is lekker dik en de hij lakt perfect. Ik kocht het lakje nu voor maar €1,25 omdat er 50% van af ging. De french glam nail stickers, kocht ik voor maar €0,49. De nagellak dekt echt heel goed, één laagje was meer dan genoeg om een dekkend effect te krijgen. Dit maak ik niet vaak mee met lakjes. Ik ben blij dat ik dit lakje nog uit de schappen van de Kruidvat kon halen en mee naar huis heb genomen :)

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje, deze is hier altijd uitverkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook, hij is indd heel leu!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kleurtje...Ik ben echt gek op de lakjes van Catrice. Ik heb ook wat nagellak ingeslagen met de 1+1 actie...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik morgen nog snel even naar de winkel moet, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kosten die stickers zo weinig Ö dan koop ik ze zeker ook een keertje ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor deze post, nu weet ik welk lakje ik als volgende graag wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, ik ging gisteren bij kruidvat binnen omdat ik deze wilde uitproberen na je review. Ik kocht daar, hot or not en de stickertjes. Vandaag zijn mn teennagels dus vlammend roze met een klein vlindertje erop. Heel leuke kleur, maar ik heb al Catrice lakjes gehad die beter lakten.
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.