zaterdag 28 augustus 2010

E.L.F nagellakjes

Ik liet jullie laatst zien, dat ik mijn E.L.F bestelling binnen had gekregen, ik was denk ik het meest nieuwsgierig naar de nagellakjes. Want ik ben nou eenmaal gek op nagellakjes. Ik heb ze op mijn nagels gelakt en ik ben best wel tevreden :)
Ik had in totaal drie verschillende kleurtjes besteld, zodat ik deze goed met elkaar kon vergelijken. Ik kocht een zacht roze kleurtje, een glimmend paars kleurtje en een creamy donker roze kleur.


Ik begin met de licht roze, deze heb ik in de kleur Gum pink. Ik vind de kleur zelf echt zo sweet! Het is echt zo'n lief roze kleurtje en hij staat ook heel lief op mijn nagels. Jammer genoeg dekt de lak niet zo fijn, ik heb hem in pas 3 laagjes dekkend gekregen. Maar op zich ben ik verder wel tevreden. De lak is wat dun, maar verder werkt hij prettig. Het kleurtje vind ik in ieder geval heel erg leuk en lief.



Dit is een mooie paarse glimmende kleur, best een uniek kleurtje. Het is de kleur Royal purple. Het is echt een prachtige kleur en hij verandert een beetje van kleur in de zon. Dit geeft een heel mooi effect.
Dit lakje was in twee laagjes dekkend en dit vind ik vrij normaal voor een lakje. Een prima lakje en een hele mooie kleur.


En dan tot slot mijn favoriet! Een donker roze kleur in Hot pink. Dit is een kleurtje dat een beetje tussen het roze en rood in zit en hij knalt echt van mijn vingers. Hij is lekker creamy en dekt ook in twee laagjes. Een prima lakje dat fijn werkt en de kleur is echt bijzonder mooi :)

Over het algemeen ben ik dus wel tevreden met de lakjes en al helemaal in vergelijking met de prijs van maar 1 euro. Je kunt de lakjes bestellen op de webshop van E.L.F.

Liefs, Lotte

15 opmerkingen:

  1. Leuk :D

    De laatste is inderdaad mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes, zeker de paarse! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die paarse is echt apart. De andere zie je wat meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice! Als ik het zo zie, is de laatste ook mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze alledrie erg mooi, goede keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was ook al zo benieuwd naar de lakjes! Toch maar eens bestellen denk ik...

    Enne... Het is 'hij verandert', dus met een t en niet met een d...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik was er ook benieuwd naar! mooie lakjes, vooral die laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kleurtjes, vooral die paarse.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was ook heel erg benieuwd naar de nagellakjes! Toch maar eens bestellen dan! ;)

    Enne, het is 'hij verandert' met een t i.p.v. een d...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Sannewierda, ik zie het nu ook! heb het even aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 1 euro is inderdaad super weinig Ö
    De laatste is ook mijn favoriet :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.