zondag 8 augustus 2010

Eyeko lakjes.

Even een korte update over mijn Eyeko lakjes, want ze zijn binnen! In deze bestelling liet ik jullie zien welke lakjes ik besteld had. Namelijk de Vintage, Posh, Indigo en de Petite polish kreeg ik er gratis bij. De lakjes kosten €4,00 per stuk en je kunt ze bestellen op Eyeko, je kunt er met paypal betalen.
En dan nu een verassing... Morgen komt er een filmpje over op de site! Dus hou MadamLotte goed in de gaten, als je nieuwsgierig bent geworden naar de Eyeko lakjes.
Ik vond de kleurtjes zo mooi, het zijn echt hele bijzondere kleuren! Ze lakken ook erg fijn en ik ben er gewoon helemaal blij mij. Omdat ik zo blij was met m'n eerste bestelling, heb ik ondertussen mijn tweede bestelling al geplaatst.
Nu bestelde ik de volgende lakjes..
Vampira, Saucy, Rain en Lilac.


Ik moest €16,00 betalen voor de lakjes en ik krijg er nog een gratis goody bij, omdat ik de volgende voucher code heb ingevuld E250. Dit kunnen jullie ook doen bij een bestelling. De code komt van Cynthia en wanneer je de code gebruikt krijgt ze een beetje commissie.
Omdat ik meer dan €12,00 moest betalen, krijg ik er ook nog een blue graffiti eyeliner pen bij.
De verzendkosten bij Eyeko zijn altijd gratis, lekker mee genomen toch?
Ik kan niet wachten om ze uit te pakken en te testen!

Liefs, Lotte

3 opmerkingen:

  1. Haha leuk! moet je nagellakstash bijgevuld worden ofzo?? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Betine, haha nee dat niet. Ik heb al zo veel :S haha

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.