woensdag 4 augustus 2010

Filmpje: Boozyshop & Mumi bestelling 04-08-2010


Wanneer het filmpje het niet doet, moet je eerst even op 'meer lezen..' klikken en het filmpje opnieuw openen :)

In dit filmpje wil ik jullie laten zien wat er allemaal is binnen gekomen van mijn bestellingen van de Boozyshop en Mumi. Dit is mijn aller eerste filmpje en er heeft dus ook heel wat tijd in gezeten om dit filmpje op te nemen. Ik zag achter af dat niet alle swatches duidelijk genoeg waren en dat de kleuren soms niet goed over kwamen. Ik zal daarom nog een foto bij dit artikel plaatsen, met daarop de swatches van de L.A. colors eyeshadows. Veel kijk plezier en als jullie nog tips of vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
Hier is nog even een foto van de L.A. colors eyeshadows swatches.
Op de foto zie je duidelijk dat de Ocean Breeze, veel meer pigment af geeft dan Fabulous. Toch vind ik beide palletjes erg mooi en ik zal ze vast vaak gebruiken.


De Wet 'n wild lipsticks komen in een ander artikel aan bod, dus nog even geen swatches van de lipsticks. Vinden jullie het leuk als ik vaker filmpjes maak?
Ik hoor graag jullie mening in een reactie! :)


Liefs, Lotte

14 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje hoor, zou ik zelf niet durven!
    Oud roze is zo'n leuke kleur hé ^^
    Wat leuk trouwens dat je de producten swatcht in het filmpje, zo zien we dat je echt maar 1 laagje aanbrengt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje! Ik vind Fabolous mooie kleuren, ik houd ook erg van oudroze.
    En je vestje is gaaf! Van Mango toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk filmpje, lekker spontaan !
    Misschien handig om bij elk product de prijs te zeggen ?
    Blijven filmpjes maken ! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, goed gedaan voor een eerste keer! Ik heb de afgelopen tijd heel wat nieuwe beautyblogs bekeken (met filmpjes) en maar weinig filmpjes heb ik daarvan afgekeken (omdat ze of niet boeiden, of slecht gefilmd waren, etc.) maar jouw filmpje heb ik helemaal afgekeken! Complimenten dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOh, zo'n mooi filmpje en i love your language :-) Jij speekt echt hollands hollands :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal eens met Daisy! Je komt heel leuk en natuurlijk over in je filmpje :). Zo doorgaan ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat lief, allemaal complimentjes. Wat een lieve meiden zijn jullie :)
    Het kan idd kloppen dat je af en toe mijn acsent hoort :$ ik kom namelijk uit Twente, ik zal hier wel meer op gaan letten de volgende keer ;).

    @Suusschrijft, ik heb alle prijzen al beschreven in dit artikeltje http://goo.gl/b/tQRE, de volgende x zal ik de link er bij zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat doe ik nou, ik bedoelde natuurlijk @Anoniem.. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk filmpje! je doet het heel goed!
    Ik vind het altijd leuk om filmpjes te zien dus ik zeg doen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke site heb je en ook erg leuk filmpje. Zou niet zeggen dat je dit voor het eerst doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk filmpje! Je hebt een fijne stem om naar de te luisteren vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg leuk filmpje hoor! Je doet het goed, fijne stem ook om te horen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke filmpjes hoor, fijne stem en je praat heel duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.