maandag 9 augustus 2010

Filmpje: Eyeko lakjes


Wanneer het filmpje het niet doet, moet je eerst even op 'meer lezen..' klikken en het filmpje opnieuw openen :)

In dit filmpje laat ik jullie de Eyeko lakjes zien, die ik van de week binnen heb gekregen. Ik heb drie lakjes besteld, namelijk: Vintage, Posh, Indigo en Petite kreeg ik er gratis bij. Het zijn alle 4 prachtige lakjes met een heel eigen kleurtje. Dat maakt de lakjes van Eyeko ook zo leuk, ze hebben echt bijzondere kleuren.


Ik ben echt al een beetje verslaafd aan de lakjes en gister konden jullie al lezen, dat ik alweer een bestelling heb geplaatst.
Hebben jullie ook ervaring met Eyeko lakjes en wat is jullie mening?
Ik hoor het graag! :)
Neem even een kijkje op de site van Eyeko, naast nagellakjes hebben ze er nog veel meer leuke beauty producten.
Ik ben benieuwd wat jullie van dit filmpje vonden, laat het me maar weer weten in een reactie.

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk filmpje weer. Ik vind die Posh Polish zo mooi! Niet super opvallend, maar toch mooi verzorg eruit zien. Misschien ook eens bestellen :-)

    en tof filmpje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje weer. Ik heb alleen geen paypal, dus ik kan helaas niks bij eyeko bestellen:(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk filmpje, die kleur is echt mooi, denk dat ik hem ook maar ga bestellen
    Je stem is echt fijn om naar te luisteren, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Fé, ik heb zelf ook geen paypal, maar je moet maar eens aan andere mensen vragen of ze paypal hebben. Dan kunnen zij miss bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh ik ga ook bestellen, wat een geweldige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk filmpje weer! Ik vind de blauwgroene kleur het mooiste omdat hij meer naar het blauwe neigt dan naar groen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk filmpje! en leuke lakjes! ik heb mijn eyeko lakjes ook binnen gekregen! en ik heb je genoemd in mijn shoplog erover! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk filmpje!
    Ik zit ook op een Eyeko bestelling te wachten, Petite Polish, Rain Polish, Nude Polish en Tea rose. Ben benieuwd hoe ze bij mij gaan staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.