maandag 23 augustus 2010

Frambozen maskertje van Dr. van der Hoog


Dit maskertje van Dr. van der hoog is een frambozen maskertjes die diep reinigend werkt en herstellend. Het maskertje kost €2,10 en kun je bij de drogist kopen. Ik ben echt dol op frambozen, ze zien er mooi uit en ze zijn ook nog eens heerlijk. Daarom moest ik dit frambozen maskertje echt een keertje proberen.
Ik bracht het hele zakje aan op mijn gezicht, het is belangrijk dat je ruimte langs je ogen en mond vrij houd. Een zakje is precies genoeg voor één masker.


De substantie is vrij dik en ziet er een beetje roze uit. Hij smeert lekker uit op mijn gezicht en ik kan er goed een dikke laag mee aanbrengen. Toen ik het maskertje op mijn gezicht had zitten, heb ik hem 20 minuten laten in trekken. Tijdens deze tijd voelde de masker niet trekkerig of vervelend aan.


Haha, deze foto is echt verschikkelijk!

Na dat het masker 20 minuten op mijn gezicht had gezeten, heb ik hem afgespoeld met lauw warm water. Mijn huid voelde heerlijk zacht en schoon aan. M'n huid was niet uitgedroogd, maar toch heb ik mijn gezicht nog even ingesmeerd met mijn dagcrème.
Ik vind dit een prima werkend maskertje, je gezicht voelt uiteindelijk weer heerlijk zacht en schoon aan. Een goed opkikkertje!

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. Ruikt hij ook naar Frambozen? Is het een fijne geur:D?

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze heb ik ook al heel vaak gehad! Is echt een super fijn masker. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah dat maskertje heb ik ook onlangs gekocht! Maar nog niet uitgeprobeerd, wel het dode zee moddermasker, vind het echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kwam hier terecht via Miss Lipgloss... leuke site!
    Ik heb toevallig vandaag ook het frambozen masker gekocht. En nog 3 andere maskertjes van Dr. Van der Hoog (Actie: 2+2 gratis). Ik ga ze snel uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar is 2+2 gratis?:o Ik ben namelijk verslaafd aan dit frambozen masker! ghehe

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.