vrijdag 6 augustus 2010

Grijze/glitter nagels.


Gister liet ik jullie mijn nieuwe jurkje van de H&M al zien, hier bij combineerde ik mijn nagels met een leuk lakje!
Ik heb mijn nagels eerst gelakt met een basecoat van de Hema. Deze werkt trouwens prima voor mij, dus als jullie nog op zoek zijn naar een goede en niet al te dure basecoat, raad ik je deze aan. Hierna lakte ik mijn nagels met een Miss sporty lakje, nummer 420. Dat is een donker grijze kleur met een beetje shimmer. Echt een hele mooie kleur vind ik dit :). En dan nu de kers op de taart..
.. Glitter topcoat van de DA! (sparkling nails 010). Deze topcoat bevat allemaal zilveren glittertjes en hij staat echt prachtig op grijs gelakte nagels. Maar je kunt hem natuurlijk over elk kleurtje gebruiken. Ik vond deze lakjes in combinatie met elkaar, erg mooi. Het paste perfect bij mijn outfit.

Je moet het lakje van de DA ook echt zien als een topcoat, het is dus niet een zilveren glitter lakje die je ook zo kan gebruiken.
Het Miss sporty lakje kost volgens mij €1,99 en het glitter lakje van de Da €2,49 geloof ik. Niet duur, maar het staat erg leuk bij elkaar.

De lakjes die ik gebruikt heb.

En dit was het uiteindelijke resultaat.

Houden jullie ook van glitter lakjes of houden jullie het liever bij neutrale kleurtjes?

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi!
    Zelf houd ik niet zo van glitters, maar dit is wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, heb zelf ook zo'n glitter topcoat. Het is alleen kers op de taart, niet kers op de slagroom! Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb zelf ook glitter nagellakje, maar het is echt een hel om het eraf te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice lakjes en mooie topcoat. Alleen ik zie nog altijd het nut niet in van base en topcoats. Blijft het dan werkelijk zo lang mooier? Want ik mag toch ook niet klagen en gebruik dat helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Lies, basecoat zorgt er ook voor dat als je je nagels schoon gaat maken er geen kleur meer achter blijft. Wanneer je geen basecoat gebruikt en je smeert een fel kleurtje op je nagels (bijv. rood), dan krijg je die er soms erg moeilijk van af. Een top coat zorgt er zeker voor dat ie langer blijft zitten en geeft een mooie glans, probeer het maar eens. Dan ben je vast snel verkocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.