woensdag 25 augustus 2010

H&M Home, Modern Romance collectie.

Toen ik deze foto op de webshop van de H&M Home zag staan, dacht ik: "Ik wil dat bed hebben!" Op deze foto klopt gewoon alles, de kussentjes, het bed frame, het dekbedovertrek.. alles! Hier mee wil ik dus zeggen, dat dit echt mijn smaak is. Ik hou van girly spulletjes, een beetje romantisch, roosjes, vintage, zacht/oud roze. En daar passen de spullen van de Modern Romance collectie van H&M Home, precies bij!
Ik laat jullie zien welke spulletjes ik heb gevonden.. *zucht*, ik wil alles wel hebben!

Jullie zien waarschijnlijk ook wel aan mijn blog, dat ik een beetje van deze stijl hou. Mijn slaapkamer bestaat ook wel uit deze kleurtjes en ik probeer deze stijl hier ook in te verwerken. Maar als ik dat bed nou toch eens had.. Dat was het pas echt een paradijsje :)

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Pretty :)
    Alleen heeft H&M van die rare beddengoed maten.. geen standaard 200/200 maten maar iets van 230/200 dus niets past helaas. Het is wel heel mooi om te zien in de catalogus en op de website!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat bed zou ik ook wel willen, wat een beauty! Verder vind ik je site erg mooi, ga zo door! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat grappig ik dacht echt precies hetzelfde toen ik die foto zag. Alles klopt gewoon. Echt supermooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh daar wil ik echt in slaap op vallen! Heerlijk girly girly!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooooooh:) Zo'n mooie, lieve, leuke spulletjes! Die zakjes voor jewelry vind ik handig om ze mee te doen op reis:) Hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil alles! Jammer genoeg niet te bestellen in België..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, ik hou ook erg van die romantische stijl. En dat bed, ik zou er zou willen inspringen!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.