donderdag 12 augustus 2010

Hema, Jip en Janneke make-up.


Net als vele anderen heb ik ook 2 producten uit de Jip en Janneke collectie van de Hema gekocht. Op verschillende beauty blogs had ik er al over gelezen, dit maakte mij nog nieuwsgieriger naar de producten. Ik kocht de bronzer en de roze oogschaduw, deze twee spraken mij het meeste aan. De andere kleuren oogschaduw vond ik niet mooi en de nagellakjes sprongen er ook niet uit voor mij. De bronzer en de oogschaduw zien er echt super cute uit! Van de buitenkant lijken de producten erg op die van MAC, ook daarom zullen deze producten zo goed lopen. Want iedereen weet dat de producten van MAC van top kwaliteit zijn, maar of deze producten daar aan kunnen tippen laat ik je nu zien..

Op deze swatch zie je links de bronzer (Terra bronzing powder 01) en rechts de oogschaduw (03 pink). Hmmm, dacht ik toen ik dit zag. De bronzer vind ik wel mooi van kleur, mooi neutraal en niet te donker. Deze bronzer past echt goed bij mijn gezicht, het lijkt nu niet meteen als of ik veel bronzer op heb. Maar de bronzer geeft mij een frisse en zomerse uitstraling. Precies goed! De oogschaduw valt me wel wat tegen, ik had meer pigmentatie verwacht. Maar toch vind ik de kleur mooi, gewoon als een zacht roze kleur. In de oogschaduw zit een mooie shimmer. De prijzen liggen tussen de 3-5 euro.
Om jullie te laten zien hoe ik deze producten zelf gebruik, heb ik een look gemaakt met de bronzer en de oogschaduw.


In deze ooglook zien jullie dat ik de roze oogschaduw heb gecombineerd met een lichte kleur (uit mijn Gosh trio palette). Verder heb ik eyeliner aangebracht en mascara op mijn wimpers. Ik vind de kleur op mijn ogen toch heel mooi, niet heel knal, maar wel mooi aanwezig. Je ziet ook dat er mooi wat shimmer in zit. Jammer genoeg nog lang geen MAC kwaliteit, maar toch een mooi product.
Ik denk dat je deze kleur oogschaduw ook nog wel als blush kunt gebruiken, het is een mooie zacht roze kleur. Dit ga ik nog een keertje uitproberen :)

Full face foto.

Mijn coclusie is dat ik meer verwacht had van de producten, dus in eerste instantie viel het me een beetje tegen. Maar de bronzer blijkt perfect bij mijn huid te passen, dus die is echt top! De oogschaduw valt wat lichter uit, maar daar kun je als nog een mooie ooglook mee maken en nu is die misschien ook bruikbaar als blush.
Hebben jullie ook producten uit deze collectie en wat is jullie mening hier over?

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. De bronzer is echt geweldig naar mijn mening en de oogschaduw idem. Bij iedereen vallen de swatches tegen maar bij mij is ie super gepigmenteerd :o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie look!
    Misschien moet ik toch maar de bronzer halen xD
    En ik had me nog wel voorgenomen om niets te nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk :)
    ik ben gisteren ook is gaan kijken , maar ik heb het niet mee gepakt ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de verpakking idd erg op MAC lijken. Ik denk niet dat ik het zou kopen maar voor die prijs kan je denk ik ook niet top kwaliteit verwachten. Wel een schattig idee! En in de look heb je het mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke collectie!
    Je hoort echt iedereen erover!
    Heel stiekem vraag ik me wel af of je mascara misschien een beetje uitgedroogd is?
    Het lijkt een beetje spinnenpootjes effect...
    Of je hebt gewoon wat minder wimperhaartjes?;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @anoniem. ik gebruikte voor deze look de Loreal collageen mascara en daar krijg je dit al na 2 laagjes. De mascara is niet eens uitgedroogd, geen fijne mascara dus..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tsja.... van een oogschaduw van € 2,50 kun je ook een beetje moeilijk een MAC kwaliteit verwachten...

    De bronzer vind ik echt geweldig! Heb zelfs al een back up gekocht.

    Essence heeft trouwens in een LE ook een keer dezelfde verpakking gehad. Die verpakking worden maar in een paar fabrieken gemaakt, dus logisch dat je soms een keer dezelfde ergens tegen komt.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.