zondag 1 augustus 2010

I love online shoppen!

Ik vind het heerlijk om lekker thuis uit mijn luie stoel online te shoppen. Ik kijk graag rond op leuke fashion en beauty webshops. Hier kan ik heel wat tijd aan besteden. De afgelopen dagen had ik echt zin om dingen online te bestellen en dat heb ik dus ook behoorlijk gedaan. Ik heb maar liefst 4 bestellingen afgerond en ik kan niet wachten om ze binnen te krijgen.

Als eerste heb ik twee dingen bij de H&M besteld. Namelijk een jurkje met een kralen bewerking op de schouders, hij is verder heel simpel. Ik vind hem erg leuk om op een legging te dragen, met een paar stoere laarzen. En tot slot een zwarte lange top, handig voor onder een vestje of wanneer het warm is, op een korte broek. Het jurkje kost €29,95 en de top €4,95


Verder heb ik alleen maar beauty producten geshopt. Als eerste bij Mumi. Ik kocht bij Mumi een Duo fiber stippling brush en kost €8,95. Ik ben al tijden op zoek naar een stippling brush, ik ben erg benieuwd hoe hij is. Ik bestelde ook een L.A. colors 5 metallic eyeshadow, in de kleur: Fabulous. Deze kost bij Mumi €3,95. En dan mijn aller eerste China glaze lakje, ik heb gekozen voor de kleur: good witch. Waarschijnlijk krijg ik mijn bestelling van Mumi morgen al binnen, want dat gaat altijd zo snel daar!

Bij Boozyshop wist ik ook een paar koopjes te scoren. Namelijk 2 Wet 'n wild silk finish lipstick's, deze kosten €1,69 per stuk. Nog een L.A. Colors 5 metallic eyeshadow, in de kleur: Ocean breeze. Bij Boozyshop kost deze €3,89. Een mooie mineral blush van L.A. colors, in de kleur Dewy. Deze heeft mij €4,99 gekost. Als laatste kocht ik in de uitverkoop een Arissa ultra shine lipgloss, in de kleur: Mauvelous. Deze kost normaal €6,95, maar ik heb hem voor maar €1,99 gekocht.

En dan tot slot mijn bestelling, maar ik nog wel het meest blij mee ben! Mijn Eyeko nail polish bestelling. Arantxa bood mij op twitter aan om de bestelling bij Eyeko te plaatsen. Dit omdat ik had aangeven dat ik graag Eyeko nagellakjes wilde hebben, maar dat ik geen paypal heb. Zij had wel paypal en heeft de lakjes voor mij kunnen bestellen. Daar ben ik natuurlijk enorm blij mee en ik hoop dat ik de lakjes snel thuis heb. Ik heb zelf 3 lakjes besteld en hierbij kreeg ik er ook nog één gratis. Ik bestelde de vintage, indigo en Posh. Bij een bestelling van af €12,00 kreeg je de petite nail polish gratis! En Arantxa heeft ook nog kunnen regelen dat ik er een gratis gift bij krijg, hoe leuk! De lakjes kosten €4,00 per stuk. Lekker goedkoop toch? Ik heb al heel veel goede dingen over de Eyeko lakjes gehoord, dus ik heb al helemaal zin om ze te gaan testen.

Dit waren mijn aankoopjes, die ik besteld heb via webshops. Ik hoop dat ik alles zo snel mogelijk binnen krijg, ik word zo blij als ik naar de spulletjes op de foto's kijk! Hebben jullie ervaring met de producten die ik besteld heb?

Liefs, Lotte

Bron: alle foto's komen van de daarbij horende webshop.

9 opmerkingen:

  1. idd leuk geshopt!
    ik wil ook eyeko nagellakjes bestellen, Arantxa wilde mij daar ook bij helpen maar ik heb uiteindelijk zelf paypal genomen,maar activeren duurt paar dagen! maar wat zie ik het vierde lakje gratis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de petite nail polish (de licht roze) kreeg ik er gratis bij, dit kreeg je wanneer je 12 euro of meer moest betalen. Leuk hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes zeg, ik ben nieuwsgierig naar de L.A palletjes.
    De nagellakjes van Eyeko heb ik niet maar de kleuren zijn zo bijzonder!
    Ben van plan daar binnenkort te bestellen. Als er meisjes zijn die geen paypal hebben maar toch graag eyeko spulletjes willen, ik wil deze gerust voor jou bestellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ben ook erg nieuwgierig naar de L.A. Palletjes. Wat lief dat je aan bied om te bestellen, wanneer iemand geen paypal heeft. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vind jij van deze palletjes van L.A. Colors? Ik heb er zelf eentje, een andere, maar ik vind 'm eigenlijk niet zo bijzonder, terwijl ik er best veel van verwachtte!
    Heb 'm nu maar 1 keer gebruikt en sindsdien ligt ie ergens achteraan in een laatje. Terwijl ze zoveel leuke kleurtjes hebben!

    Zijn die van jou wel goed en heb ik gewoon net een mindere? Of is de kwaliteit gewoon echt niet zo goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Deborah, Ik heb de L.A. palletjes nog niet binnen, dus kan er mijn oordeel nog niet over geven. Wanneer ik ze binnen heb zal ik ze direct uitproberen en er een artikel over schrijven :). Wat jammer dat ze jou tegen vielen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.