dinsdag 31 augustus 2010

Intens blauwe ooglook


Deze ooglook maakte ik voor een een feestje. Het is een ooglook die ik gemaakt heb met de prachtige blauwe oogschaduw van Arissa. Hier was ik al laaiend enthousiast over, want wat een pigment komt hier van af!
Ik vind het een mooie ooglook geworden, die goed draagbaar is voor een feestje of een avondje stappen. Ik vind de look iets te heftig voor over dag, maar misschien denk jij hier anders over.

Als eerste bracht ik een oogschaduw basis van de Hema aan. Een oogschaduw basis zorgt er voor dat je oogschaduw niet in de lijntjes gaat zitten en de oogschaduw blijft langer zitten. Heel belangrijk dus!
Ik begon met de Blueberry cheeseccake van Arissa, deze bracht ik over mijn gehele ooglid aan. Hierna bracht ik de Licorice van Arissa (de zwarte kleur) aan in mijn arcadeboog en buitenste ooghoeken. Tot slot heb ik de donker blauwe kleur uit mijn Rafida palletje gebruikt in mijn arcadeboog. Ik heb alles goed met elkaar geblend, zodat de look wat zachter werd.
Ik heb een lijntje boven mijn ogen getrokken met de Graffiti eyeliner pen van Eyeko in een donker blauwe kleur. Deze eyeliner past perfect bij deze look.

Dit zijn alle kleuren die ik gebruikt heb voor deze look op een rijtje:

Blueberry cheesecake van Arissa, donker blauwe kleur uit Rafido palletje, Licorice van Arissa, graffiti eyeliner pen van Eyeko.

Omdat deze ooglook al vrij heftig is voor mijn doen, heb ik de rest van mijn gezicht heel neutraal gelaten. Ik draag een nude lipgloss van NYX op mijn lippen en een beetje bronzer. Op deze manier gaat alle aandacht naar mijn ogen.

Full face

De producten die ik verder gebruikt heb:
10 hours sleep effect foundation van Bourjois
Bronzer van J&J collectie van de Hema
Allround concealer van Catrice
Sexy curves mascara van Rimmel
Oogschaduwbasis van de Hema
Lipgloss NYX natural
Wenkbrauwpotlood Hema
Donkerblauwe kleur uit Rafida palletje
Blueberry cheesecake Arissa
Licorice Arissa
Graffiti eyeliner pen Eyeko

Wat vinden jullie van deze avond look?

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Erg leuk voor een feestje inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou mijn reactie wou niet geplaatst worden:( Dan nog maar een keer: Ik vind het een mooie ooglook! Idd voor de avond en/of uitgaan! Wel jammer dat die felle kleur blauw niet meer te zien is in de look:(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie kleurtjes verwerkt in deze ooglook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! De eyeliner past er zo goed bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg mooie look! :D
    ik zou er zelf denk ik ook nog een blauw lijntje onder je onderste wimpers hebben gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Emma, heb ik ook aan zitten denken, maar dat lijntje maakte mijn look nog zwaarder en ik vond het iets té ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoer! Ik zou hem zelf iets verder hebben geblend, maar dat is smaak..

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.