maandag 30 augustus 2010

Kwastenset binnen van Lotus Label.


Ik vond het tijd om een goede basis kwastenset in mijn bezit te hebben en daarom nam ik een kijkje bij Lotus label. Deze webshop kun je hier vinden.
Lotus label verkoopt verschillende kwastensetten voor een super goede kwaliteit en lage prijs. Ik was hier erg nieuwsgierig naar geworden en daarom bestelde ik het 8 delige kwasten set.



Ik kreeg de kwasten set geleverd in een roze zakje, zo schattig!
De kwasten zaten in een mooie leren omslag. Dit is handig om ze in op te bergen of mee te nemen voor op reis.
Toen ik de kwasten had uitgepakt werd ik helemaal blij, de kwasten waren namelijk super zacht! Ik kon er gewoon niet van afblijven..
Een klein nadeel is dat er wat losse haartjes van af kwamen, maar goed het zijn dan ook gloed nieuwe kwasten. Dit komt vaker voor bij nieuwe kwasten, dus misschien dat dit nog minder wordt.
De handvaten van de kwasten zijn van hout en dat staat erg mooi. De kwasten zien er goed uit en voelen dus heerlijk zacht aan.
Een groot plus punt is, dat de kwasten van natuurlijk haar zijn gemaakt. Dit maakt de kwasten ook zo zacht en de kwaliteit is hierdoor ook beter.
Ik gebruik de kwasten nu een paar dagen en ik kan ze echt niet meer missen.
Mijn absolute favoriet is de grote poederkwast, die is echt mega zacht en lekker fluffy.

Hier alle kwasten nog even op een rijtje..

Een grote poederkwast voor foundation

Een angle kwast voor blush en highlighter

Drie verschillende oogschaduw kwasten

Een eyeliner kwastje

Twee lip/oogschaduw kwastjes

Ik ben echt heel erg blij met deze kwastenset. Het is een goede set om mee te beginnen en ze zijn van goede kwaliteit. De prijs was ook nog eens heel aangenaam, deze set kost nu namelijk 29,50. Normaal kost de set 36,95.

Zie mij even blij zijn met mijn nieuwe kwasten!

Hebben jullie ook ervaring met kwasten van Lotus label?

Liefs, Lotte

Bron: De foto's waar de kwasten individueel op staan komen van Lotus label

9 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Komt er nog een review nadat je ze een tijdje hebt gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er echt zo goed uit! Ik vind de prijs wel wat tegenvallen, best wel veel!

    Trouwens, mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Raspberrydelight, ja ik zal er over een tijdje nog een review over maken :)
    @Rani, Prijs tegen vallen? ze zijn 29,50 voor 8 kwasten, dat is 3,70 per kwast. Ik vind dat zelf niet zo veel voor kwasten van goede kwaliteit en echt haar.. Maar dat verschilt ;) die foto's komen van Lotus Label, zie bron ;) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welke camera gebruik je?
    Dus voor je foto's en filmpje's ?

    Mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Anoniem, even voor de duidelijkheid, de foto's waar de kwasten individueel op staan zijn door Lotus Label genomen ;). Zulke mooie kan mijn fototoestel niet maken! Ik gebruik altijd het foto toetsel van mijn vriend, die heb ik nu niet hier. Maar als ik hem hier heb, zal ik even doorgeven welk merk enz. het is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oke ;) is goed
    Kan je nog een x bij je ELF spullen kijken?
    Daar had ik nog iets gevraagd over het pakket =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er goed uit!

    P.s. Ik heb je getagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kwasten zeg! Ik heb er geen ervaring mee, heb zelf een set van Sigma waar ik ook super blij mee ben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook van www.lotuslabel.com! Maar dan die grote set van 24 stuks! Hemels zo zacht!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.