vrijdag 13 augustus 2010

MAC & Make up store wishlist.

Van de week zag ik op Beautyglossary een artikeltje met daar in haar MAC wishlist. Ik kwijlde weg bij dit artikeltje en ik MOEST van mezelf ook een wishlist maken. Want ik MOET binnenkort naar de MAC en Make up store. Dit wil ik echt al heel lang, maar hier ben ik hard voor aan het sparen. Want tja, het kost een paar centen. Hierbij dus mijn eigen MAC en Make up store wishlist. Zwijmelen jullie mee? ^_^

Van MAC zou ik heel graag de volgende producten willen hebben:
Een bronzer, een blush, een lipgloss, tinted lip conditoner en tot slot nog een mooie eyeshadow.


Van de make up store zou ik heel graag de volgende producten willen hebben:
De oogschaduws van de Make up store zijn echte eye candies! Doe mij er maar een stuk of 6, haha. Ook zou ik graag een matte finishing powder willen hebben.

Hebben jullie ook een eigen wishlist, wat staat boven aan je lijstje?

Liefs, Lotte

3 opmerkingen:

  1. haha, je hebt wel een goede smaak zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niet echt iets op mijn wishlist van MAC maar ik wil heel graag de kwasten compleet. Maar dat gaat dus niet lukken hè. Ik heb er nu drie en die zijn bij elkaar al 169 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je me noemt in je artikel!
    Leuke wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.