zondag 15 augustus 2010

Mijn tweede bestelling van Eyeko is binnen!


Ik kon niet wachten om mijn Eyeko pakketje uit te pakken, toen hij door de brievenbus kwam. Ik had namelijk pas geleden mijn tweede bestelling bij Eyeko geplaatst en ik was erg nieuwsgierig naar deze 4 lakjes. Ik was blij verast toen ik de lakjes in mijn handen had, wat een mooie kleurtjes had ik besteld :D

Ik heb ze natuurlijk direct op mijn nagels gelakt en hier foto's van gemaakt, want ik wil deze lakjes graag met jullie delen.



Ik ga beginnen met de Lilac polish, dit is een prachtig cream lila lakje. Dit is echt een leuk kleurtje! Hij dekt heel goed en droogt super snel op. Ik ben heel tevreden met de Lilac polish.

Dit is Vampira polish, dit is een kleurtje waar je wel van moet houden. Het is best een heftig lakje, vind ik zelf. Maar hij is zo gaaf! Het is een zwarte lak met rode glittertjes. Heel apart, maar heel mooi.

Saucy polish is één van de nieuwste lakjes van Eyeko, een rode 'saus kleurige' kleur. Dit lakjes dekt echt heel goed, één laagje maakte mijn nagels al helemaal dekkend! Wanneer je de kleur wat donkerder wil hebben, kun je een tweede laagje aanbrengen. Ik vind dit een prachtige rode nagellak.

Rain polish is absoluut mijn favoriet. Het is een kleurtje dat een beetje tussen lichtblauw en grijs in zit. Een mooi cream lakje en ik vind het echt een super mooi kleurtje. Hij dekt perfect in twee laagjes en ik vind dit echt een bijzonder kleurtje. Zeker een aanrader!

Mijn Eyeko nagellak stash begint zich al aardig uit te breiden. Ik word echt helemaal blij als ik deze lakjes op een rij zie staan. Wat zijn het toch mooie kleurtjes! Dit zijn al mijn Eyeko lakjes die ik tot nu toe heb.

Ik ben super blij met deze lakjes, ze zijn allemaal erg mooi. Je kunt de lakjes voor vier euro bestellen op Eyeko en kunt er betalen met paypal. Op dit moment krijg je er een blauwe oogpotlood gratis bij. Neem even een kijkje..
Wat zijn jullie favoriete Eyeko lakjes?

Liefs, Lotte

4 opmerkingen:

  1. En hoe valt de blauwe oogpotlood? Blij mee?

    En dit keer wel een cadeautje gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Arantxa, de oogpotlood is erg fijn! maar weer geen extra cadeautje.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lakjes! Vooral die blauwe en die zwarte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke nagel lakjes. Die laatste Rail Polish, vind ik echt een onwijs gaaf lakje!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.