donderdag 19 augustus 2010

Mini shoplog en meer..



In dit filmpje vertel ik over mijn gezellige middagje, dat ik gister had met Cynthia. Ik laat jullie de beauty spulletjes zien, die ik gister gekocht heb. Verder vertel ik nog wat over mijn vakantie, want van af morgen ben ik lekker een weekje aan het uitrusten op Texel.

De kwaliteit van dit filmpje wordt in de loop van de dag steeds beter. Maar aan het scherp stellen en het vage beeld, kan ik niets meer veranderen. Mijn excuses hier voor, ik gebruikte namelijk voor dit filmpje de camera van mijn vriend. Deze camera is erg goed, maar hij was nog niet helemaal goed ingesteld. Dus ik beloof jullie, dat mijn volgende filmpjes van betere kwaliteit zullen zijn :).

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. Super leuk filmpje! Die oogschaduw van The Body Shop ziet er heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je haar zit mooi :D En veel plezier op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je een leuke spontane meid! Leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh dank jullie wel, wat een leuke reatie's weer :D Super lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Watsuperleuk!
    Ik kwam via die tweet van misslipgloss op je je weblog! superleuk, ik follow je nu op twitter en blijf je blog volgen! :D
    Texel is trouwens echt superleuk, kogerstrand zeker? daar ben ik ook geweest!
    Als je uitgaat kijkje in de toekomst en wijsneus nemen en als je gewoon even lekker wil zitten en wat eten is de sam sam gezellig... misschien dat je dat wilde weten (A) In elk geval erg veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Lisanneleeft, wat lief dat je mij blijft volgen :) En ik ken al die leuke plekjes op Texel ook, ik kom zeker al 10 jaar op Texel. Heerlijk om daar te zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het klonk als een gezellig shopping dagje :D Leuk dat jullie elkaar weer hebben tegengekomen :) Enne, leuke aankoopjes ! :D Veel plezier in Texel alvast ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kende je blog niet maar ik zag het via de tweet van Cynthia! Leuke blog heb je :D! Van welk merk is die droogshampoo en hoe heet die?

    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Lotte !

    Wat grappig om ook jou tegen te komen in de Beauty Bloggers wereld ! Ik vind het altijd leuk om even langs de websites heen te surfen ! In ieder geval sta je nu ook tussen mijn favorieten. Altijd grappig om een bekend gezicht tegen te komen ( JW zat bij mij in de klas, Gz ;) )

    Nou veel succes met alles, en ga zo door zou ik zeggen!

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik ben via Cynthia haar tweet op je site terecht gekomen, lijkt me een fijne site die ik zeker nog zal bezoeken :) Ook viel het me op dat je zo'n mooie kleur nagellak op hebt, zou ik mogen weten welk merk/kleur dat is?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Janneke, wat grappig dat je hier terecht kwam, kom zeker eens vaker langs :D.
    @ Anoniem, ik heb een lakje van Sinful colors op in de kleur Sweet treat.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.