dinsdag 17 augustus 2010

Morbid Minerals samples.


Een paar weken geleden kreeg ik een gedeelte van mijn Snadra samples binnen, namelijk de MAC pigment samples. Hier was ik ontzettend tevreden over. Ik bestelde ook nog twee samples van Morbid Minerals, jammer genoeg waren deze niet meer op voorraad. Nu zijn ze eindelijk binnen en ik wil dit graag met jullie delen.

Ik maakte het pakketje open en toen zag ik dat er wel 3 samples in zaten en 2 kwastjes! Terwijl ik maar 2 samples besteld had, ik kreeg er wat extra's bij voor het lange wachten. Wat lief!

De kleuren samples die ik binnen kreeg zijn: Psychopatie Cotton Candy (de roze kleur), Mrs. Death (licht blauw/lila kleur), Fresh Bruise (donker paars/bruine kleur). Alle drie de kleuren zijn erg mooi en er zitten hele mooie shimmertjes in. De pigmentatie van de samples is echt super! Ik heb ze alle drie met één veegje aangebracht en er kwam ontzettend veel van af. Ik ga deze kleurtjes waarschijnlijk vaak gebruiken, ze zijn zo mooi :)


De Morbid Minerals Pigment samples kosten €1,50 per stuk en je kunt je er ongeveer 30 keer mee op maken. Ik ben heel tevreden met de samples en de kleuren zijn echt heel mooi. Ik zal er binnen kort een ooglook mee maken.

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Moooi! En lief dat je er wat bij kreeg zeg ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUWZ. Ik vind die roze onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes zijn dat, vooral de donkerpaarse vind ik erg mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, gepigmenteerde kleuren! Ook heel goedkoop zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleurtjes !
    Wil ze ook gaan bestellen maar weet niet of ze ook naar Belgie versturen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar heb je deze besteld?
    Op welke site?

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.