zaterdag 21 augustus 2010

Neutrale winged ooglook


Ik was me laatst aan het opmaken en ik bracht mijn eyeliner in één keer heel goed aan. Hier was ik stiekem best een beetje trots op. Want mijn eyeliner netjes aan brengen, vind ik echt een rot klusje. Het gebeurt me zo vaak, dat ik een hele mooie ooglook heb gemaakt en dan wil ik mijn eyeliner aan brengen en dan gaat dit mis. Dan is mijn hele ooglook dus verpest!
Maar goed, oefening baart kunst en het gaat me steeds een beetje beter af.


Eyeliner vind ik erg mooi staan, ik kan eigenlijk niet meer zonder een mooi lijntje boven mijn ogen. Het staat gewoon mooi afgewerkt.
Bij deze look heb ik een mooie winged eyeliner gemaakt. Ik vind het best goed gelukt en daarom deel ik hem ook graag met jullie.
De look zelf ik vrij neutraal. Ik gebruikte een highlighter oogschaduw onder mijn wenkbrauw en in mijn binnenste ooghoek en in mijn arcadeboog gebruikte ik een wat donkere kleur bruin. Onder mijn ogen heb ik een lijntje aangebracht met een bruine oogpotlood. Maar de eyeliner maakt deze look gewoon helemaal af :)
Full face foto.

Producten die ik verder gebruikt heb:
Bourjois 10 hours sleep effect foundation
Hema Jip en Janneke bronzer
L.A. colors blush, dewy
Catrice allround concealer
Rimmel sexy curves mascara
Essence liquid eyeliner
Oogschaduw basis van de Hema
Essence wenkbrauw poeder

GOSH trio, lichtste kleur (Tr 15 sense)
Oriflame palette Jazzfusion, licht bruine kleur
Bruine oogpotlood van de Hema

Vinden jullie het soms ook nog lastig om eyeliner aan te brengen?
En wat vinden jullie van mijn winged eyeliner?

Liefs, Lotte

3 opmerkingen:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.