dinsdag 17 augustus 2010

Nieuwe collectie tassen van Invito

Ik vind de tassen van Invito altijd erg leuk en de prijsjes van deze tassen zijn ook altijd zo leuk! Ik heb er zelf 3 in mijn collectie en ik gebruik ze graag. De tassen zijn gemaakt van imitatie leer en zijn er in verschillende modellen en kleuren. De prijzen van deze tassen liggen altijd tussen de 30 en 45 euro. Vele nieuwe collecties zijn al in de winkels te vinden en ook Invito heeft een nieuwe tassen collectie. Kijken jullie mee?

Ik zie er zeker al een paar leuke tussen staan! Vooral de bruine hier links onder aan komt bij mijn favorieten.
En gaan jullie dit najaar ook nog een leuke tas kopen bij Invito?

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Jaaa die tassen vind ik altijd zo leuk! Ook al heb ik eigenlijk al teveel tassen..ik vind dat ik toch echt nog een van de nieuwe collectie nodig heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze niet echt van WOUW deze keer. Er zit er niet echt eentje tussen die ik nu wil hebben. Misschien als ik zie hoe die in het echt is wel.

    Volgens mij heb ik de rechtsboven ergens in een blad zien staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind die zwarte in het midden wel erg leuk! (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die witte in de linkerbovenhoek en de bruine linksonder vind ik zeker het leukste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er hier nog nooit eentje van Invito tegengekomen :(
    Die zwarte rechtsboven is wel heel uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben nog altijd op zoek naar een leuke school tas die niet te klein is. Die witte op de voorlaatste rij lijkt me wel mooi ! Zijn die tasse stevig ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die onderste bruine is niet nieuw,, die heb ik al een half jaar,, maar hij blijt leuk (a)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar kan je die tassen kopen dus Invito tassen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Anoniem, de invito tassen kun je gewoon in de Invito winkel kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.