woensdag 11 augustus 2010

Nieuwe tas!

Als eerste wil ik jullie wat leuks vertellen, want ik typ op dit moment van af mijn nieuwe laptop! Ik kreeg een hele mooie, gloed nieuwe, Toshiba laptop van mijn ouders. Deze kreeg ik nog omdat ik geslaagd was voor mijn opleiding en om me aan te moedigen voor mijn nieuwe studie, lief he?
Oke, nu verder met dit artikel..


Ik heb een nieuwe tas, ik ga hem vooral gebruiken als handtas. Hij is niet zo klein als een normale handtas, hij is net wat groter.  Hij is mooi en compact, lekker handig om mee te nemen voor het shoppen. En val niet van je stoel.. Maar dit tasje heeft mij maar 1 euro gekost! Echt waar, 1 euro. Jullie raden nooit waar ik hem gekocht heb...
Op de rommelmarkt!

Laatst konden jullie al zien dat ik er een leuke schaal had gekocht voor mijn sieraden en nu zag ik dus deze tas voor 1 eurie. Hij ziet er nog super mooi uit, gewoon als nieuw! Er zit geen enkele beschadiging aan en hij is gemaakt van een donker bruine lederlook. Hij is niet van echt leer, maar dat had ik ook niet verwacht voor 1 euro. Ik was echt al opzoek naar een bruine handtas en nu liep ik er gewoon tegen aan :)


Ik heb al een zwarte handtas, maar soms mis ik gewoon een bruine handtas. Want dan past dat bijvoorbeeld beter bij de kleding die ik op dat moment draag.
Ik ben er echt helemaal happy mee, ik snap echt niet waarom dat meisje hem verkocht voor 1 euro.



De tas komt trouwens van de Dolcis, er stond een merkje aan de binnen kant van de tas. Er zit ook nog een lang hengsel bij, zodat ik hem over mijn schouders heen kan dragen. Dat is handig, wanneer je bijvoorbeeld je handen vol hebt.
Ik ben er helemaal blij mee, wat vinden jullie van mijn euro knaller?

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Leuke tas zeg! echt leuk en dat voor dat geld:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor een euro kun je hem bv nog in de sloot gooien? Dus nice find!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. das echt een mooie tas alleen jammer dat die zo klein is! als die iets groter was had ik hem nog nét iets leuker gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie tas! En wat grappig ik heb hetzelfde behangpapier :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.