donderdag 26 augustus 2010

NYX cream blush

Ik had al veel goede dingen over de cream blush van NYX gehoord op verschillende blogs. Daarom wilde ik deze ook graag uit proberen. Ik had nog helemaal geen cream blush, dus het werd tijd dat ik deze eens ging uit testen.
Ik moest eerst wel even wennen, want de blush is heel romig en ik pakte eerst ook veel te veel. Het is best een knal kleurtje, dus je hebt maar een heel klein beetje van de kleur nodig. Ik breng de blush ook het liefst aan met een kwast, op deze manier breng ik ook minder van de blush aan en de blush kun je op deze manier beter blenden.


Ik vind het een prachtige blush die erg fijn is in gebruik. Op de foto heb ik nog vrij veel van de blush aan gebracht, maar dit doe ik ook om het effect duidelijk aan te geven. Ik heb de blush bij de webshop van Boozyshop gekocht en hij kost rond de 6 euro. De blush is dit geld echt dubbel en dwars waard. Nu ik weet hoe fijn cream blushes werken, kan ik echt niet meer zonder.

Ik denk dat ik deze blush niet met alle ooglooks zal combineren, omdat de kleur vrij fel is. Maar wanneer mijn ooglook vrij neutraal is, kan deze blush daar goed bij gecombineerd worden.

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Waar heb je hem gekocht of besteld?

    hij ziet er moooi uit =)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Kwam hem net toevallig ook tegen op een andere blog.. hebbenhebbenhebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een mooi effect! Ik ben eigenlijk nooit zo van de creme blush geweest, maar ben erg nieuwsgierig naar deze geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Is het de kleur Hot Pink?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kleur! Ik ga me er ook eens aan wagen denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Anoniem, dit is inderdaad de kleur Hot pink!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.