zaterdag 7 augustus 2010

Opgelet! leuke aanbieding bij de Kruidvat.


Dames met een nagellak verslaving, opgelet! Van af dinsdag 10 augustus loopt er een leuke aktie bij de kruidvat. Er is namelijk een nagelfestival, alle nagelproducten zijn 1+1 gratis. Alle combinaties zijn er mogelijk. Je kunt zelf kiezen of je voor een leuk nagellakje gaat, een goede nagellakremover, kunstnagels of een paar goede vijlen.
Ik denk dat ik al weet wat ik ga doen, ik ga zeker wat Catrice lakjes in slaan, want die kosten dan maar €1,25 per stuk! en dat is toch geen geld?! :D
De korting geld op de volgende merken: Kruidvat huismerk, Herome, Maxfactor, Essence, L'oreal, Catrice, GOSH, Rimmel, Maybeline, Sally Hansen, Impulss, Broadway. Genoeg merken waar je dus uit kunt kiezen.
Misschien ga ik ook wel even wat GOSH lakjes halen, die zijn ook altijd zo mooi. De aanbieding loopt van dinsdag 10 augustus t/m zondag 15 augustus.

Sla je slag, lady's!

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. Aaaah<3 Ik ga een heleboel Catrice nagellakjes kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awh ik ben er niet!
    Wel toffe actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, * rent naar Kruidvat *
    Jep, ik ga veel nagellak shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @beautyglossary, ja het begint dinsdag hé, dus niet te vroeg rennen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaargh, wat haat ik het soms om in België te wonen! :(

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.